catering i ängelholm????
Finns det någon härlig ängelholmare där ute som har koll på vilka man kan använda sig av??? Som inte är galet dyra, har en hyffsat taight budget!!
Finns det någon härlig ängelholmare där ute som har koll på vilka man kan använda sig av??? Som inte är galet dyra, har en hyffsat taight budget!!
Jag har fått superbra pris från ET Catering i Stidsvig och de kör ut maten. De kan även ställa upp med personal. Ring och kolla med dem.
tack för tipset!!! ska göra det!! vad ska ni ha för mat? buffe!
puffar lite och vill lägga till att vi hade kanske tänkt oss 150kr per kuvert!! hoppas att det finns nån som har fler förslag!!!
Kontakta Anders på bygdegården i Eket bra kvalité till humana priser. Bara ett tips
tack ska kolla det!!!
Du kan få buffe men även trerätters för under 130:-/ person hos ET. Vi ska ha buffé och jag har för mig att den kostar 90:-/person. Kolla deras hemsida, där står priserna. Lycka till!
ET aha ska kolla det, och dom finns i ängelholm? har kollat med några som heter bengtssons catering som finns utanför malmö, kände att det va lite långt att hämta maten, men oxå jätte bra priser
Vi tar vår mat från Heberleins i Förslöv, de levererar till Ängelholm. De kanske i och för sig inte är billigast men maten kommer att bli helt suverän, bland det godaste jag ätit måste jag säga.
snussemej: förhandlade ni fram dom priserna??? Har märkt att om jag som stockholmare ringer runt till lokaler och catering nere i ängelholm där vi gifter oss så får jag helt hutlösa priser! Får be min svärmor ringa!! Hon bor ju där!!!
ska ringa o prata med dom, kan dock vara så att dom kommer hinna höja priserna lite till innan det är dax, bröllopet är nästa sommar!!!!
Såg att någon rekomenderat Heberleins. Deras mat är fantastiskt god, men betydligt dyrare. Lycka till!!!