Hjälp mig Göteborgare
Ska till Göteborg på lördag 17 april för att leta brudskor. Tar gärna emot tips på var man hittar festbutiker och liknande som kan ha mina drömskor.
Ska till Göteborg på lördag 17 april för att leta brudskor. Tar gärna emot tips på var man hittar festbutiker och liknande som kan ha mina drömskor.
Hej!
Jag köpte mina förra helgen på Tonys Högtidskläder på Vasaplatsen. Sen har du ju VIP på Götabergs gatan, de har också mycket att välja på.
Lycka till!
Du har två brudbutiker på Linnégatan. Rehmans nära järntorget och längre bort mot Linnéplatsen på motsatt sida av gatan (från Rehmans) så ligger det en till butik, har för mig att den heter Tony´s högtidsklädsel men är inte säker. de är iallafall jättetrevliga där!
Sedan har du en brevid järntorget ner mot vasa och en i slutet på Kungsgatan upp mot Otterhällan. Du kan inboxa mig om du vill ha mer vägbeskrivning!
Lycka till!
Johan´s högtidskläder heter de... inte Tony´s...
Det finns två brudbutiker vid Vasaplatsen på varsin sida parken. Butiken bredvid Betjänten heter Tonys högtidskläder och ligger på Vasaplatsen 8.
Sen har du Wedding Square på Södra Allégatan; www.weddingsquare.se/
Jag har köpt min brudklänning + skor + väska, min mors klänning + skor + väska och vi hyr även 3 stycken frackar där. De är jättekunniga och trevliga! Har mycket skor att välja på och du kan få dem med den klackhöjd du önskar, det är bara att beställa!
Ramona Design ligger på Kungsgatan 10, de är trevliga och kunniga och har ett hyfsat utbud av klassiska brudskor.
Ateljé Vip har ungefär som Ramona design hyfsat utbud av klassiska brudskor.
MS Weddingsquare har jättesnygga skor dock kan man bara se alla modellerna på hemsidan så det gäller att veta innan man går dit vilken modell man vill ha (och veta vilket artikelnr den modellen har). De hade inte så många där som man kunde prova tycker jag. Fanns inte möjlighet att se vilka övriga skomodeller de har utöver de få som de har i butiken. (de har alltså många fler som man kan beställa genom dem)
På Tonys högtidskläder (vasaplatsen) har jag inte kollat så mycket på skor men såg att de hade lite grann. Vi har hyrt kläderna där till min BM och de var urtrevliga där! Eftersom vi var där en lördag och det var mycket folk där inne så fick BM prova sina kläder innanför i typ personalrummet syatlején och där luktade det då inte rök. Hänger fullt med kläder där så det vore ju dumt. Servicen kan ju förstås bero på person, tycker båda killarna som jobbar där är riktigt trevliga!