• Floria­n
    Äldre 12 Apr 18:23
    2897 visningar
    10 svar
    10
    2897

    Min sambo vill köra sportbil från kyrkan...

    ....en gammal Bugatti, Alfa romeo, Jaguar eller liknande.
    Problemet är att det går inte att hyra en sådan för man måste ha chaufför med - men det går ju inte med 3 pers i en sådan bil :).
    Hur får man tag på en som vågar hyra ut sin bil 30 min en dag i juni till bröllop?

  • Svar på tråden Min sambo vill köra sportbil från kyrkan...
  • patrik­oannik­a
    Äldre 12 Apr 18:41
    #1

    Annonsera i lokaltidningen!

  • Ezna
    Äldre 12 Apr 19:06
    #2

    Jag har en Camaro.. men frågan är ju vart ni bor!?

  • Floria­n
    Äldre 12 Apr 19:47
    #3

    Default city - Stockholm :)

  • Äldre 12 Apr 20:40
    #4

    Prova Gr8, de har exklusiva bilar till uthyrning. Men det är inte billigt... :)
    www.gr8company.com/bilar/
    Något att tänka på kan ju vara att man ofta vill göra sig i ordning med tärnor/best man innan bröllopet och då kanske ta ett glas champagne för att stilla nerverna... Inte något stort problem, men något att ha i bakhuvudet kanske?

  • Svanbo­et
    Äldre 13 Apr 11:13
    #5

    Tnäkte också påpeka det där med skumpan och körning. Jag vet inte heller hur det är vanligt i era kretsar men jag hoppas ju att tärnan och marskalken följer med oss dit vi åker mellan vigsel och fest. De är ju liksom lite mer än "gäster" för oss och kommer ju har varit med under början av dagen.

  • Äldre 18 Apr 22:11
    #6

    Det finns ju några "sporbilar" som har baksäte så att ägaren kan åka med för jag tror det är rätt svårt att få någon privatperson som har en bil som är värd kanske 100000 eller mycket mer att låna ut den utan att vara med själv.
    Mvh Tz

  • Flotte­n
    Äldre 1 May 01:26
    #7

    Det finns ju bilentusiaster i hela landet, sök på veteranbilsklubbar/föreningar eller kanske något motormuseum, de brukar ha koll på vilka klubbar som finns i området.

  • 101127
    Äldre 1 May 09:29
    #8

    Känner en som har en Evo 6a, den rymmer mer än 2 pers.

  • Floria­n
    Äldre 2 May 19:11
    #9

     


    101127 skrev 2010-05-01 09:29:35 följande:
    Känner en som har en Evo 6a, den rymmer mer än 2 pers.

    Vad är det undrar en ovetandes.....

  • Äldre 2 May 21:28
    #10

    Det är en Mitsubishi. Sök på det märket samt evo så hittar du bilder på sådana.
    Mvh Tz

Svar på tråden Min sambo vill köra sportbil från kyrkan...