• Mo1

Någon som provat kamera från Göfab?

Hej!

Är det någon som provat kameran (Göfab 10:an)easy pix från Göfab som endast kostar 10 kr!!! Den har blixt. Fick just tippset från min mamma som köpt en som vi skall prova på kräftskivan. Jag återkommer med besked om hur bilderna blev när vi framkallat dem om nu ingen här har någon erfarenhet om den.

/Monica

• Svar på tråden Någon som provat kamera från Göfab?
  • Mo1

Flyttar upp, någon måste ju ha någon kommentar att ge om inte annat på det fina priset!

• Tessius

Jag har inte provat den men har hört flera som har köpt den! Den är bara skit, på en kamera blev det typ två bilder där man kunde se vad bilden föreställde!!! Men som sagt, jag har inte provat den och kommer inte göra det heller!!

• Mo1

Tack Tessius! Det skall bli kul att se på bilderna efter kräftskivan. Jag har tänkt garderar mig med en valig kamera också.

• nystanet

Det är bara tolv bilder på den tror jag.

• Mia_putte

Köp en och testa.
    Den är utan blixt så inga inomhusbilder.
    Barnen fick varsin, 1 kort av 24
    ( 2 kameror) fick vi ut.
    Som tur var fick vi framkallningen för 10 :- pga misslyckade kort.

Mia

• Mo1

På den som min mamma köpt är det blixt och det stämmer att det bara är 12 kort på dem.
    Skall testa nästa helg och se hur bilderna blir. Förväntar mig katastrof. Tyckte annars att 12 kort per kamera var bra eftersom då kan man ha fler och fler når kamerorna. Tror nämligen inte att så många kommer att ta kort.

• eam

Vi använde kodak, 6 kamror på 35 personer och alla bilderna gick åt. Bilderna blev jättefina trots att halva lokalen låg i strålande sol och andra halvan i skugga.

• Johanna = en lat kock

vi köpte tio kameror på clas olsson för knappt 50lappen styck (de har blixt och 27 bilder)

har varit nöjd med dem tidigare och hoppas att de var lika bra på bröllopet... alla utom 2 kameror var helt sluttagna under kvällen...

Svar på tråden Någon som provat kamera från Göfab?