• Senilia

Koaff

Vill verkligen ha en koaff när jag gifter mig, har köpt en liten fin fjädersak som kan fungera. Men jag vill ha en liten hatt med flour. Hittat EN.. På Kik i Stockholm. Men man vill ju kolla runt lite. Någon som har ngt tips. Och självklart har jag gogglat, kollat blocket och tradera. Och på engelska kallas det visst samma sak som frisör så e-bay är lite av en djungel då..=)

• Svar på tråden Koaff
  • prickigkatt

Hej! Vet inte vart du bor men här i Göteborg finns det en helt underbar butik som heter Prickigkatt och som gör massor med hattar, koaffer, hårdekorationer mm. Det finns en hel del på hemsidan att titta på men allra vanligast är att de gör på beställning. Jag har köpt flera accessoarer där och alltid blivit nöjd. Det kanske vore snyggt att fästa dina fjädrar på t ex en liten pillerburkshatt?

www.prickigkatt.se/shop

Kolla även på www.etsy.com

Lycka till!

• Senilia

Ohhh, tack så mkt. ska genast kolla..=)

• Solkurva

Jag tipsar än en gång om Pom Pom Parlour i varuhuset PUB i Stockholm. De har massor av vackra hattar och coiffer, med och utan flor, och både stilfulla med bröllopstema och lite "galnare" med frukter, blommor och annat på. Mycket prisvärda också.

Svar på tråden Koaff