Marks kommun
Vet någon om det finns någon fin herrgård i Marks kommun?
Vet någon om det finns någon fin herrgård i Marks kommun?
Hej du!!
Vad jag vet finns det ingen herrgård.
Men ett alternativ är ju Spinnarens värdshus i Rydal om man vill ha mat och allt färdigt vet inte hur maten är där nu men jag tror den är ok. Om inte ni är för många gäster (max 100 tror jag) Tycker jag att Hajoms bygdegård är den vackraste lokal som finns. Jag skall själv fira mitt bröllop där den 29 juni. Där får man ju fixa allt själv men det finns dukar och porslin att låna. Hör v dig här om du vill ha fler detaljer. Nyfiket frågat var kommer du ifrån eftersom du skall gifta dig i Mark?
Kom just på att Tjolleholms slott ju inte ät så himmla långt bort och där har jag hört att man kan hyra lokal.Lycka till
Hej!!
Du har inte hört med 2 Skyttlar i Örby??
Kanonfint, och dom har många olika arrangemang.
Kramar från en som gifter sig med fd Markbo!!
Hej du Lena J
Som svarade på min fråga. Jag och min sambo har köpt hus i Skene, flyttade in i augusti i år. Bodde tidigare i Göteborg men ville flytta till hus och Skene blev det.
Tack för dina tips. God Jul!!
Tack Helene
God Jul på er !!
Lycka till
/Anette
Hej igen!
Kom just på att Mariebergs parken i Kinna Är himmla mysig. det är definitivt ingen herrgård men ligger mycket vackert och bra lokaler.
Jag kommer ifrån Hajom men bor numera i Veddige.
Om ni inte har bokat fotograf vill jag rekommender Brauns i Kinna fotogaf Hans Persson han är duktig och kul, lätt att slappna av inför och tar även lite anorlunda kort.
Lycka till och God Jul!!!!!