• Skugga­n
    Äldre 10 Apr 19:26
    3174 visningar
    6 svar
    6
    3174

    Catering i Skellefteå

    Hej alla Skellefteåbor (och andra som har koll på stan)

    Vi ska gifta oss i Skellefteå i sommar men bor inte på orten. Bröllopet är litet så det mesta går nog bra att lösa på distans, men catering tycker jag är svårt. Vi kan ju aldrig provsmaka nåt utan msåte gå på känsla.

    Finns det någon som har koll på vilka cateringfirmor som är bra och prisvärda. Vi har en rätt begränsad budget.

    Vi tänker buffé, ev kall om det är svårt att ordna med utkörning.

    Tacksam för alla tips!

  • Svar på tråden Catering i Skellefteå
  • Ezna
    Äldre 10 Apr 20:22
    #1

    Hej!
    Här är en till från schtaaan! :)
    När ska ni gifta er?

    Prisvärt och supergod mat ska ni helt klart ta från Nordanågården!
    Underbar mat och service!!
    De har inget problem med utkörning, inte då på nåt av de bröllop som jag varit på där de fixat maten!

    Lycka till!

  • Äldre 10 Apr 20:32
    #2

    Kolla Food, jag tror att de listar priser på deras hemsida!
    Tyskekocken finns också!
    Jag vet en klass som vände sig till www.lyckosten.com/ när de hade klassfest och var supernöjda!
    Finns också en catering firma i Skelleftehamn men jag vet inte så mycket om dem.. Din fest eller något sådant heter de.

  • Skugga­n
    Äldre 10 Apr 20:48
    #3

    I början av juli är det dags!

    Tack för tipsen! Ska kolla runt om de har hemssidor!

  • pyrro
    Äldre 6 May 07:37
    #4

    Kan inte bestämma mig om catering, nån som har några nya åsikter??

  • Skugga­n
    Äldre 6 May 07:59
    #5

     


    pyrro skrev 2010-05-06 07:37:00 följande:
    Kan inte bestämma mig om catering, nån som har några nya åsikter??

    Vi har också svårt att bestämma oss. Sambons pappa har någon bekant i branchen, kommer inte ihåg vart. Han skulle höra sig för om vad de har. Tills dess fattar vi inga beslut.

    Jag har mailat runt och tycker generellt att cateringpersonal i Skellefteå antingen är allmännt dryga eller har dålig internetvana. Vet inte vilket. Men jag får aldrig svar på mina frågor utan korta intetsägande rätt dryga svar. Tyske kocken var nog värst så de kommer jag nog undvika bara för att. Men vem vet, han kan ju haft en dålig dag.

    Jag uppdaterar om jag kommer på nåt!

  • Skugga­n
    Äldre 13 May 22:23
    #6

    Nu har vi valt cateringfirma. Det blir ett ställe som heter Resturang tipset. Vi har ju ingen möjlighet att provsmaka maten från något ställe så vi har valt utifrån tre saker, servicenivå när man sökt kontakt, meny förstås och utkörnignsmöjligheter.

    De verkar väldigt lätta att ha att göra med!

Svar på tråden Catering i Skellefteå