• Rapsbrud

Bodylotion med liljekonvaljdoft?

Hej!

Är det någon som har tips på en bodylotion/hudkräm som luktar liljekonvalj?

• Svar på tråden Bodylotion med liljekonvaljdoft?
  • Bella83

Det finns en som är specifik liljekonvalj....Crabtree & Evelyn heter märket!

• Rapsbrud

Just det, det har jag faktiskt hört talas om! Vet du om deras produkter är bra?

• Rapsbrud

starfish: Den är ju det! Ska ha Diorissimo som parfym på bröllopet så då vill man ju ha en bodylotion som matchar.

• starfish

och så är de ju på rea också;)

Rapsbrud skrev 2010-04-09 22:56:45 följande:
    starfish: Den är ju det! Ska ha Diorissimo som parfym på bröllopet så då vill man ju ha en bodylotion som matchar.
  • Rapsbrud

Levererar de till Sverige då?

• starfish

nej de gjorde visst inte det:(
    men hittade den här med, kan inte hitta något om frakten dock..

• Rapsbrud

Åh vilket bra tips, tack så jättemycket!

• Andelle
    Rapsbrud skrev 2010-04-09 22:56:45 följande:
    Men varför köper du inte Diorissimo i lotion? Då får du ju perfekt match...
  • Rapsbrud

Andelle: Jag tror inte den finns? Har aldrig sett den i någon affär, annars var det det jag hade tänkt från början...

• Bella83

Fick produkterna jag tipsade om idag på min födelsedag så ska prova dem så återkommer jag! Min M2B köpte dem i Helsingborg i en butik!

• Rapsbrud

Bella83: Stort grattis på födelsedagen! Jag har skickat efter Crabtree & Evelyns duschtvål & bodylotion med liljekonvaljdoft från Glamazon.se. Har bara testat hudkrämen än men den var helt underbar! Perfekt doft & bra kräm, är väldigt nöjd med den.

• Bella83

Tack! Kul att du är nöjd!! Ska bli trevligt att prova den!

• Lina o Peter

Åh jag vill också veta om den var bra när du testat! Var ju jättebra pris.  

Berätta gärna om den håller länge, eller ja, alltså om doften sitter länge menar jag.

• Rapsbrud

För mig höll doften i länge i alla fall, smorde in mig på morgonen innan jag gick till jobbet och kunde fortfarande känna doften på eftermiddagen.

Svar på tråden Bodylotion med liljekonvaljdoft?