• kikel

Axellös och rygg lös Bh

Jag behöver en BH som är axellös och rygglös vet att det finns en som man typ "klistrar" fast men jag kommer inte på vad det är dom heter finns det någon som vet?

• Svar på tråden Axellös och rygg lös Bh
  • SophiaM

Jag måste bara säga att jag tycker att Freebran var värdelös. Den drar ju ner tuttarna och gör att dom ser ledsna ut. Köpte min för 299:- och har endast testat den, kan verkligen inte ha den och se okej ut utan kör hellre utan då.

• lule

Annars finns brösttejp, finns på Lidex, H&M, Twilfit m.fl.

• N0RA

Freebra eller Unbra är det som gäller om axel och rygg ska vara bar! Min klänning kommer vara djup i rygg, och efter mycket mycket letande var det enda vettiga Unbra, eller brösttejp. För mig fungerar det strålande, skulle absolut inte kunna vara utan något!

• Carrod

tycker inte heller att den var så fantastiskt!

jag tror att det blir svårare att hålla upp bysten om man har större kup strl.
    i sådana fall är nog tejp bättre..
    men många klänningar har ju redan en inbyggd förstärkning och bygel så man kanske kan klara sig utan ngt i så fall

• Niini

Jag tycker freebra är underbar! tycker inte alls att den "drar ner" som nån annan skrev, det är meningen man ska forma brösten/klyftan medan man klistrar dit den o gör man rätt blir det hur bra som helst :)
    Men som nån annan sa, så passar den troligen bäst åt de med lite mindre bröst. Antagligen därför den inte finns i hur stora storlekar som helst heller.

Men A-(liten)B-kupa så skulle jag rekomendera :)

• starfish

finns det inget bra för oss med lite större byst?:( skulle inte kunna ha freebra, finns inte i min storlek.

Svar på tråden Axellös och rygg lös Bh