• Annapanna larsson

Var köpa brudskor?

Hej!
    Jag skulle gärna vilja ha tips och råd om var man kan köpa brudskor. Har kollat in Matildas, Brandos och Brudmix. Har någon tips på någon "vanlig" butik som säljer satinskor där man kan prova?

Tack!

• Svar på tråden Var köpa brudskor?
  • Alvs

Kolla med butikerna som säljer brudklänningar, de brukar ha skor också. Lycka till!

• wiicky

Kolls runt lite, är mitt tips. Jag köpte mina på Lindex.

• aikidoaasa

? Inte visste jag att Lindex har skor...? Det måste jag kolla för jag börjar nästan bli desperat efter att hitta ett par snygga och fina skor till bröllopet.

(Vill inte beställa via nätet då jag vill veta hur de ser ut på och hur de känns innan jag köper dem.)

• wiicky
    aikidoaasa skrev 2010-04-07 21:52:00 följande:
    ? Inte visste jag att Lindex har skor...? Det måste jag kolla för jag börjar nästan bli desperat efter att hitta ett par snygga och fina skor till bröllopet. (Vill inte beställa via nätet då jag vill veta hur de ser ut på och hur de känns innan jag köper dem.)
    Det var i och för sig ett tag sedan och de är röda, men det är principen.
  • ElinDaniel

Jag har köpt mina på "Din sko". Vita fina pumps för under 500-lappen. Inte siden, men väldigt fina. De hade fler modeller i brud/studentvitt. Skokanonen likaså.

• KatjaB

såhär års finns inte så många, men till studenten börjar det ju komma mer vita skor. Om du ska ha ivory kan det vara lite bökigt att hitta, men din sko, skopunten, nilsson,

Sen finns ju alla nätbuktiker som du redan nämnde, vissa av dem har ju ävne butiker så du kan gå dit o prova.

• danicalifornia

om du bor i sthlm kan du åka till matildasfest butiken i sundbyberg o prova skorna! tänker jag göra!

• Nicossambo

Jag köpte mina på pernillasbrudbutik är väldigt nöjd med dem.

• Irish

Rizzo (två olika modeller), Next (en nmodell) och Bianco i Kista Galleria har ivory färgade skor i typ siden. På Bianco har de flerparet skor som skulle kunna användas till bröllop, både i ivory och andra färger.

Jag beställde mina från Matildas fest då jag ville ha kilklack på mina skor och det har ingen av ovanstående butiker.

Lycka till!

• Annapanna larsson

Perfekt! Tack för alla tips, ska ta mig en tur i alla butiker i helgen!

Svar på tråden Var köpa brudskor?