• Jessica och Daniel

Brudtärneklänningar??

Hej hej!!

Har ni några tips på bra sidor där man kan köpa tärnklänningar för en bra penning?

Min klänning kostar 1900:- så då känns det inge kul o köpa en tärnklänning för samma pengar om ni förstår hur jag menar..

Om det finns kina klänningar så vill jag gärna ha tips på sidor där det är fasta priset och tydliga fraktpriser...

Tack på förhand

• Svar på tråden Brudtärneklänningar??
  • Gissla

Beror ju klart på vad du söker...jag har sett massa fina, festliga klänningar på www.bubbleroom.se Där finns massa i alla prisklasser!

• Pinkattitude

Jag har några klänningar från aspera kollektion. Jag maila dem vid intresse.

• Carrod

Vi beställde mina tärnors klänningar från www.lightinthebox.com
    Kostade 600 kr st + frakt som bara var ett par hundra.
    Kom efter ca 3 veckor
    .
    Det bästa är om man beställer efter egna mått. Dom som gjorde det satt klänningarna perfekt på medans den som inte gjorde det fick en för liten klänning.
    Som tur var lyckades hon gå ner i vikt så att hon kunde ha den till slut. men det var ju lite riskabelt

• JBB

Vår tärna köpte sin klänning från Ebay för 300:- så titta gärna in där med

• Galas

Jag köpte tärnklänning på Tradera, finns en kille som säljer nya klänningar där i alla möjliga färger och former- säljaren heter JJFashion. Jag är supernöjd, dock så sys dom upp och skickas från Thailand- men det kunde jag leva med- frakten var ca 50kr.

Svar på tråden Brudtärneklänningar??