• ALLIMA

Färgkombination? Hjälp!

Behöver hjälp och råd från er ang. våra kläder och färgmatchning...jag kommer ha vitt och silver samt vit/röda blommor, mannen svart kostym med silver väst, sonen svarta byxor och samma silver väst som pappan och dottern ja det är ????? ska hon ha vit eller silver eller röd klänning? Båda barnen kommer ha en minibukett med samma blommor som mig. Tips tack!

• Svar på tråden Färgkombination? Hjälp!
  • Mymlan16

Röd klänning tycker jag! En klänning helt i silver kanske blir lite "blingingt"? Och vitt bär bara bruden på bröllopsdagen?

• charmed84

min son har ungefär som min blivande man på bröllopet och min dotter kommer att ha en vit klänning så hon matchar mig....lycka till med ditt val ta det som du kände först det gjorde jag....

• xericax

Jag tycker det beror lite på hur gammal din dotter är, är hon typ i tonåren så kanske det blir bättre med en röd klänning (eftersom det heter att bruden ska vara ensam om helvitt) men är hon lite yngre så blir det nog sött med en vit klänning åt henne kan ju lägga ett fint rött band runt midjan också, så blir det ju inte helvitt.

Svar på tråden Färgkombination? Hjälp!