Pernillas brudbutik
Någon som har erfarenhet av Pernillas brudbutik? Tänkte ev köpa skor där... :)
Någon som har erfarenhet av Pernillas brudbutik? Tänkte ev köpa skor där... :)
Japp, har beställt mina skor därifrån - gick ganska smidigt, tror att leveranstiden låg på 4-8 veckor och det tog nog 8 veckor.
Skorna är fina och bekväma - så bekväma nya skor nu är, måste gå in dem innan det är dags!
Jag köpte sko där på rea och det tog ungefär 2-3veckor och skorna är riktigt sköna.
Jag köpte skor där, fick tyvärr skicka tillbaka för att färgen inte alls gick ihop med min klänning. Beställde ett nytt par som kommer snart, returnera gick smidigt och hon var snabb med att mejla svar när jag undrade över något. :)
haha lite OT, men hur går man in ett par vita sidenskor utan att förstöra antingen parkettgolvet hemma, eller skorna utomhus?? ;)
Man går runt på golvet som ska åka ut i renoveringen... Nej, men - förstörs verkligen parkettgolvet...?
Tack för svaren! Hmm 8 veckors leveranstid, måste nog bestämma mig snart om jag ska beställa därifrån... Tiden går fort!
MarieFredrik: Maila till Pernilla direkt och fråga om leveransen för just de skorna du vill ha. Jag tror att den riktigt långa leveranstiden kommer om du designar hela skon själv. Du kommer undan mycket snabbare om du väljer befintlig sko eller befintlig modell och bara ändrar färg/tillbehör.
Jag har valt en tå och en häl på mina skor så jag får vänta den längre tiden, och utan en massa kinesiska högtider så trodde Pernilla att det skulle ta 4 veckor från att hon skickat beställningen till tillverkaren. :)
100703 M och B: aha, ska inte designa hela skon själv så då kommer det nog inte ta så lång tid då. Tack!
Jag lyckades pricka in både vår jul och det kinesiska nyåret i min leveranstid...
Hihi jag med!