• Blivande fruB

Cinoix - Garamaj

Så var klänningen beställd och handpenningen betald!! Tillbringade gårdagen med två av mina närmsta vänner samt min svägerska, i Stockholm. Ett möte på Garamaj var inbokat. Hade varit där tidigare, i december, så jag var tämligen säker på mitt val. Ni kan se klänningen i mitt galleri. Jag är supernöjd!!!

• Svar på tråden Cinoix - Garamaj
  • oslobrud

Förstod du vad Irina sa? Jag förstod kanske hälften och kunde gissa mig till 1/4. Den sista 1/4 hade jag inte en chans att förstå. Men duktig var hon. Jag var också ganska säker på vilken jag skulle ha redan innan, Artista, fast med band i midjan och spets på hela överdelen. Lite läskigt bara att få den dagen före vigseln. Ska ju provas en gång innan, så då känns det säkert bättre.
    Jag är också supernöjd!

• Blivande fruB

Hi hi...nja, helt enkel att förstå är hon inte. Men jag frågade om och om igen för att ha koll på läget. Hon inger stort förtroende. Tror att hon är väldigt kunnig kvinna. Jag skall prova klänningen tre veckor innan bröllopet och sedan hämta den en vecka innan.
    Lycka till med din fina klänning!

• Korallbruden

Åh... flera Garamajbrudar Har beställt min Gloria och väntar som bar den på att få den.... Var också i samma butik och köpte min och är mer än nöjd så här långt. Har köpt en 3,5 meter lång spansk slöja från Pronovias till min klänning.

Får prova den en månad före bröllopet... kan inte tiden gå liiiite fortare...

• KatjaB

Åh vilken fin klänning! älskar det frasiga nedtill med tyllen som sticker fram.

Vilken fin ring du ska ha förresten.

Svar på tråden Cinoix - Garamaj