ALDRIG fått orgasm!
hur ska jag göra... har inte fått det vare sig själv eller under sam*ag... har tyvärr gjort misstaget att fejka för min sambo... Känns som om alla fått orgasm utom jag
hur ska jag göra... har inte fått det vare sig själv eller under sam*ag... har tyvärr gjort misstaget att fejka för min sambo... Känns som om alla fått orgasm utom jag
Kära du, börja med att berätta hur det ligger till för din sambo. Det är viktigt att ni vet båda två! Det behöver inte sägas på ett så dramatiskt sätt som att "jag har fejkat alla dessa år!" utan kanske "jag tycker om att älska med dig men får inte orgasm. Det har varit svårt för mig att acceptera själv och har därför inte kunnat berätta det för dig heller. Kan vi jobba på det?"
Det finns faktiskt män som blir upphetsade av att få vara den som ger kvinnan en häftig orgasm. Var ärlig och se till att din sambo inte känner skuld för det. Han kan faktiskt inte kunnat veta att det var ett problem eftersom du fejkat.
Och sist, du är inte ensam om att ha fejkat men i ett längre förhållande borde man inte fortsätta med det för evigt.
Tipsen får någon annan ge. Jag är för blyg *rodnar*
Börja med att ta mer på dig själv och försök slappna av. Om du aldrig har kommit själv tror jag det är väldigt svårt att göra det med någon annan, eftersom du inte vet vad som krävs. Du kanske kan köpa en leksak om det är alltför svårt.
Det är svårt att säga vad du ska göra men rent spontant tycker jag att du ska försöka lära dig onanera.
Första gången jag onananerade så att jag fick orgasm använde jag duschen. Se till att vara helt ostörd och ha tid på dig. Strålarna i handduschen tyckte jag inte räckte så jag skruvade helt enkelt av den och använde slangen.
Rätt bra är också att tänka på något som man blir upphetsad av. Det kan vara VAD SOM HELST. Sedan är det bara att reglera i lagom temperatur och styrka och njuta
Dock ska man nog tänka på att man inte spolar in en massa vatten i slidan, att man riktar strålen uppifrån liksom.
Det var bara några dagar sen vi diskuterade det i en annan tråd...
www.brollopstorget.se/Forum-2-16/m366756.html
Kanske kan du få några tips där?
Försök prata med din pojkvän. Undvik att säga att du aldrig fått orgasm... Säg hellre att det var länge sen och att du vill prova att göra något annorlunda... Typ...
Det är viktigt att du talar om för honom vad du gillar och inte, så att han inte fortsätter "gnugga" på något sätt som han tror/har hört att tjejer/du gillar.
Sen finns ju alltid små vibratorer som kan hjälpa till... Verkligen värt att testa! ;)
Lycka till!
/K
Det tog mig många år av eget exprimenterande att lära mig att får orgasm. För mig funkar det bra med fingrar, behöver inte dusch eller hjälpmedel, men man är ju olika. Det viktigaste är att man har tid att ta på sig själv ofta - några gånger i veckan eller så kanske. Kan vara bra att läsa Anais Nin eller något liknande för att komma i stämning.
Jäkla filter..... :(
Mitt inlägg kanske kommer in senare men...:
Ville tipsa om en annan tråd om just detta:
Leta efter rubriken "Hur vanligt med org**m" (lite censur så kanske jag slipper fastna i filtret....)
/K
För vissa kanske inte fingrar räcker, utan de behöver mer stimulering. Testa en sån där vibrerande stav, det kan mkt väl hjälpa.
Fanns en tråd för inte så länge sedan med tips i sänghalmen, kolla om du inte hittar lite idéer där.
Jag har rätt svårt att få orgasm. Första gången var med vatten (fortfarande favoriten), fast inte med vassa strålar från ett duschhandtag utan helst direkt ur blandaren om man kommer in under. Fingrar går inte så bra, blir bara öm. Massagestav går sådär. Mannen kan konsten (oralt), men det tar tid. Hoppas du hittar något som fungerar!
Öva...
Håller helt med om att du "måste" försöka på egen hand. Ett litet tipps om du tänker använda fingrarna är att först smörja in lite glidmedel (funkar alldeles utmärkt med barnolja också)så blir friktionen bättre. Min personliga favorit är dock massagestålen i duschen
Lycka till!
Vill bara säga att du är inte ensam, här är en till som aldrig fått en =(
Men jag jobbar på det och håller tummarna för att det lyckas en vacker dag =)
En sak som de flesta inte vet är att många av oss kvinnor inte kan få orgasm med benen isär! Prova att hålla ihop benen vid stimulering kanske det går bättre!
Åh, electric lady, vad glad jag blir, jag trodde det bara var jag! Raka höfter och ben, nästan ihop, och stimulans på knappen är det enda som funkar för mig. Vilket inte funkar om man ska ha en partner mellan benen, tyvärr.
Tipset till fluffigt får: Fantisera och lek. Gör saker som är sköna.
Det tog en massa år innan det hände för mig också, dusch eller fingrar ger ingenting för min del. Men så skickade jag efter ett litet vibrerande mjukt ägg, självlysande från s e x l i v . c o m
och då händer det grejor... i början tog det tid, men efter att ha använt det ett tag blir det lättare och lättare. Jag vågade först inte slappna av eftersom jag inte visste vad som skulle hända, men det var ju inget farligt
lycka till!
Ehhh.. jag får orgasm med benen isär...
FluffigtFår. Mina tips är: Prata med din pojkvän. Kommunikation är A och O. Öva! Slappna av. Lär känna din kropp. ÖVA!! Dock utan krav på att det ska funka omgående. Köp gärna något hjälpmedel. Klitorsstimulerare kan göra underverk!! Försök vara ordentligt upphetsad *innan* du börjar smeka dig själv. (tips: läs sexnoveller t ex här på nätet. sexnovell.nu är bra!)
Lycka till!!
sorry, adressen ska vara sexnovell.com ! Mycket skoj att läsa där!
Jag är också en sån som lättast får org*sm med raka ben och om jag dessutom spänner rumpan och låren medans jag blir stimulerad på "knappen" då tar det inte många sekunder..... Några utmärkta ställningar är:
Du underst med raka ben och spänd rumpa och han med benen på varsin sida om dig och ganska långt upp så att han stimulerar "knappen" med sin "grej"
Du ovanpå honom, båda har raka ben, dina raka och spända ovanpå hans. Håll dig i sängavel och dra fram och tillbaka med armarna (han kan hjälpa till med sina händer på din rumpa), garanterat orgasmsäker.
Han stående mot en vägg och du lutar dig mot honom, mage mot mage och du står på tå med spända och raka ben, samma teknik som ovan men stående. Funkar utmärkt i duschen!!
Dessa tre ställningar kräver dock en rätt så hård "grej" för att fungera bäst, annars går det också bra att använda sig av killens blygdben att "gnugga" sig emot, det är alltid hårt
Lycka Till!
Popflicka: jag får också det, men det betyder inte att alla andra kan få det. Vi e alla olika.
Hej, fluffigtfår!
Jag tycker att du bara ska sluta fejka helt sonika utan att säga något speciellt. Han lär ju märka det. Det är nog lite för sårande att få veta i efterhand att ens partner fejkat.
Sedan så tycker jag att du ska prova att stärka dina knipmuskler, vältränade knipmuskler förhöjer upplevelsen mycket! Du måste dock knipöva ett tag innan det märks någon skillnad(tex 10 min /dag i någon månad).
Ett annat tips är att stimulera dig själv på knappen med handen samtidigt som ni, ja, håller på så att säga.
Lycka till! (och kniiiiiip)