• Lara C

Shoppa i London?

Vi ska åka till London snart och jag har inte varit där på 15 år så jag vill gärna ha tips.

Underklädesbutiker med bra utbud (stora kupstorlekar), brudklänningsaffär som inte är alltför vansinnigt dyr, skoaffärer med roliga skor? Eller bara vanliga klädaffärer som inte finns i Sverige?

• Svar på tråden Shoppa i London?
  • TheD

Underkläder i London: La Senza Oxford Street!!! Var inte därför att köpa BH i stora stl:( men det kan vara värt ett besök :)

Traska Oxford street!!!!

På Harrods finns det ju brudklänningar!!!!!!!!!!!!!!!! Och priset där är ju lite som det är :) ha ha.

Min syster (bodde i London juni-sept) funderar på namnet på en skobutik just nu, sitter och pysslar med mitt hår.

Får återkomma om hon kommer på namnet.

• Lara C

Tack TheD, minns att jag handlat på La Senza på Malta nu när du nämnde det.

Fler tips?

• 100510

La Senza absolut!!! Och Cos är en av mina favoriter.

• OomphGirl

För stor kupor kan jag inte rekomendera något annat än Bravissimo som har underbara behåar i större storlek utan att det kostar för mycket

LA senza är raffigt och inte för dyrt, men kvaliteten är därefter.
    I allmänhet så säljer de flesta bhaffärer underkläder i mycket större storleksutbud än i sverige.

• Blivandefrueriksson

Bara för vanlig shopping PRIMARK!!! är som ullared fast finare och i london finns på oxford street har jag för mig.

• Lara C

Härligt, ska shoppa loss ordentligt.

• TheD

Japp primark ligger på Oxford street. Men gå inte en lördag!!! eller andra tider då det är sommest folk. skitjobbigt!!!!!!!

OM du har varit till Irland så är det som "penny's".....Helt ok berpoende på vad man vill ha. men det är sant de har skoooooooooorsyrran köpte ett par för 9 euro...håller är superbra

• OomphGirl

Jag gillar inte Primark. Kläderna är av dålig kvalitet och tillverkas av barnarbetare..

• proteabruden

Marks & Spencers har superbra underklader! Monsoon har myckets fint www.monsoon.co.uk Bada ligger pa Oxfors Street.

Ha sa kul!

• Lara C

HM har nog också barnarbetare i sina fabriker...

Jag vill ha nice, prisvärd men inte nödvändigtvis etisk shopping.

Minns Moonsoon från Malta också. Tack.

• Lara C

Barnarbete hör nog hemma i en annan tråd.

Jag vill shoppa och få tips på det, ok?

Svar på tråden Shoppa i London?