• lyckan ler

Kyrklig vigsel, men inte brudklänning?

Kan man det? Jag vill inte ha en riktig klassisk brudklänning utan nåt betydligt enklare. Kan tänka mig nåt sånt här: www.halens.se/ProductPage.aspx&mid=1820&sort=0&dir=1
    eller t o m så här enkelt: www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=265559&articleId=24161&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
    www.bonprix.se/se/Klaenning-1999626-bundle.htm&fb=0&ssz=-1&spr=-1&sco=vit&label_id=-1&sss=-1&sma=-1&srz=-1

Vad säger ni om det? Kan man det? Har ni andra tips om var man kan hitta enklare, men fina klänningar?

• Svar på tråden Kyrklig vigsel, men inte brudklänning?
  • novia72

Jag tyckte att den gråa var jättesnygg...de andra gav för mkt "student"känsla! ;) Självklart kan man gifta sig utan traditionell "bröllopsklänning" ;)

• Brudiframtiden

Det tycker jag absolut att man kan ha! Den första var jättefin!!! Skulle jag oxå kunna tänka mig!

• Nicossambo

Du får självklart ha på dig vad du vill. Den första klänningen var riktigt fin. Den andra var okcså ok men då mer till ett sommar bröllop.

• eldstad

Jag verkligen ÄLSKADE den första Precis en sån färg som jag skulle kunna tänka mig. Man kan absolut gifta sig in enklare klänningar. Kolla t.ex. in mina inspirationsbilder i mitt galleri. Jag har bara spånat på internet än, har inte kollat något i butik.

• Drömbruden2o10

Såklart man kan ha "en annan" klänning!!
    Jag själv kommer troligtvis välja denna fina klänning till mitt bröllop på Gran Canaria! Fast den vita, om jag inte hittar någon annan som är finare
    brudklanningar.nu/webshop/product_info.php

• lyckan ler

Nicossambo skrev 2010-03-22 22:13:05 följande:

Du får självklart ha på dig vad du vill. Den första klänningen var riktigt fin. Den andra var okcså ok men då mer till ett sommar bröllop.
    Vigseln är troligtvis i augusti, så det blir ju ett sommarbröllop.

Den första klänningen gillar jag också mest, men den är tyvärr slutsåld i min storlek. Kanske får de in den igen. Men jag fortsätter leta på andra ställen också. Kan ju vara att jag hittar nåt liknande någon annanstans.

Fler tips på sidor?
Svar på tråden Kyrklig vigsel, men inte brudklänning?