• Annapanna larsson

30årspresent - tips?

Hej! I april fyller min sambo 30 år och jag har inte en blekaste aning om vad jag ska köpa i present. Finns det någon som har nåt tips? Funderar på spa-weekend men vet inte om det är tillräckligt när man fyller 30 - vad tycker ni? Stort tack på förhand!

• Svar på tråden 30årspresent - tips?
  • Casmel

Jag opch släkt gick ihop o köpte ett fallskärmshopp till min blivande man när han fyllde 30 och nu när jag fyllde 30 så fick jag en kryssning och pengar att spendera på båten plus spa behandling och bad på båten

• Martinaa

Jag sitter i precis samma sits. Sambon fyller 30 precis efter påsk. Hans familj ska gå ihop och köpa en mobiltelefon (hans börjar lägga av nu) fast jag köper den, de betalar.
    Jag själv, och min familj ska köpa en resa till honom. Vi hade ändå tänkt ta en kortare tripp direkt efter bröllopet i juni, och då tänkte jag passa på att GE honom den! Har just precis bokat tre nätters hotell i Milano nu, men väntar nog med att boka flyg tills jag gett "presenten" om några veckor.

Så en resa tycker jag låter finfint! :) Kolla RyanAir för billiga flyg och kolla hotels.com för hotell. Så gjorde jag iaf!

• Aleta

En weekend i Dublin kanske? Norwegian och även SAS har billiga flyg dit.

• Uppsalabrud2010

En weekend till något ställe som han inte har varit till förut!
    Jag tycker iofs att spa låter jättebra, du kan ju komplettera med finare middag och lite annat om du tycker att det är för lite.
    Min bliviande man fyller 32 nu i helgen och jag har bokat spa med massagebehandlingar och sedan middag till oss.
    30 är ju lite "större" att fylla men det beror ju på vad du gör spaweekenden till. Finns ju många behandlingar.
    Selma Lagerlöfs spa är kanon!

• Mangos

MIn man fyller också 30 o jag funderar på att ge honom en weekendresa till Paris! Ska kolla på lite resor o hotell annars kanske det blir nån annan resa.

• Moi mokulat

När min m2b fyllde 30 år föra året så la vi ihop släkt och jag till en cykel. Jag fick en några år tidigare och hans höll på falla sönder. Han blev jätte glad.

• Annapanna larsson

Tack så mycket för alla tips! Jättesnällt!!!

• Jojjo82

Jag gav min man ett Nintendo Wii + spel när han fyllde 30.

• Nicossambo

När vår ena kompis fyllde 30 gick vi ihop några kompisar och köpte att han kunnde köra en lamogini elelr ferrari i 90 min, när min sambo fyllde 30 fick fallmskärmshoppning.

Nu fyller vår andra kompis 30 coh då ska vi ge att han får flyga en gyrokopter.

• Morticia

Min man fyllde 30, och jag hade världens vånda. Resa eller äventyr var inte aktuellt för hans del.

Det slutade med en dyrare (stor och jättefin) jordglob. =) En fin inredningsdetalj som man sällan kostar på sig själv, men som de flesta ändå har glädje av.

• JollyO

En spaweekend där han får någon present också?
    En snygg klocka eller en dyr Leathermankniv kanske?

• Fenixx

vi gjorde istället en upplevelse med alla våra kompisar när min fyllde 30år. bokade paintball-bana och istället för presenter så betalade alla för sig så vi pangade loss istället. min sambo älskar paintball nämligen.

• UBW

Jag och min kompis går ihop och ger våra sambos (som också är bästa polare) en skidvecka i Alperna. De får dock vänta i 9 månader på presenten...

• Pilvi

När min sambo fyllde 30 köpte jag ett äkta champagne-svärd till honom (alltså ett svärd som man hugger av champagneflaskans hals med) :)

Väldigt uppskattat, han har öppnat många champagneflaskor på detta vis, som program på bröllop och våra fester :D

Svar på tråden 30årspresent - tips?