• danicalifornia

vart hittar jag en snygg billig torsolett eller vad det nu heter??

hoppas det är nån som vet detta!!!! ska ha en axelbandslös klänning och har ammat 2 barn och behöver något som "lyfter" upp lite!!
    förslag nån????

• Svar på tråden vart hittar jag en snygg billig torsolett eller vad det nu heter??
  • Cherrygirl

Det beror ju lite på vad du har för storlek.
    och om du kan tänka dig att köpa via nätet eller om du vill pröva först?

• danicalifornia

har storlek 36-38, helst vill man ju prova först, jobbigt om man beställer på nätet och så passar den inte!! men kan det vara billigare att köpa på nätet???

• Cherrygirl

Ja det beror ju lite på vad du tänkt dig för torsolett, finns ju så många olika, finns ju de som är mera som korsetter, med snörning och så finns de de som är med vanlig hyskknäppning och bågar tull kupor.
    Men vanliga "enklare" kan man hitta på twilfit mm.
    Och Du har ju ingen ovanlig storlek heller så det ska nog inte bli så svårt att få tag i.
    vart bor du någonstans?

• danicalifornia

behöver nog ha en med kupor, annars blir det knas med klänningen tror jag, bor i sthlm så det borde finnas massor! den får gärna vara lite raffig eftersom klänningen kommer åka av senare och då vill man gärna kanske "egga" mannen lite!!

• Cherrygirl
    danicalifornia skrev 2010-03-15 09:56:47 följande:
    behöver nog ha en med kupor, annars blir det knas med klänningen tror jag, bor i sthlm så det borde finnas massor! den får gärna vara lite raffig eftersom klänningen kommer åka av senare och då vill man gärna kanske "egga" mannen lite!!
    Ja men då bör det ju finnas massor att välja på där.
    Själv så ska jag shoppa min i gbg, så där har jag lite mera koll än i sthlm.
    Ja man vill ha någon som inte bara är praktisk utan även snygg!
  • danicalifornia

om du hittar nån i gbg som kanske finns i en butik i sthlm kan du kanske skriva en rad i min gästbok?? så kan jag kolla här!!

• Cherrygirl

ja det ska jag göra!

Svar på tråden vart hittar jag en snygg billig torsolett eller vad det nu heter??