• Maxiander

Köp en tidning till brudgummen!!!!

Tips tips!!!

Tidningen KING har just nu en bröllopsspecial :)

Min blivande man är, frivilligt samt ofrivilligt, mycket väl insatt i diverse bröllopsmagasin, som tar upp allt mer utrymme i pilastern här hemma. Men jag tror han tycker det var lite kul med en tidning som skrev utifrån brudgummens synvinkel. Säga vad man vill men de flesta bröllopsmagasin är skriva av tjejer för brudar... "din klänning, din bukett" osv...

www.maxiander.se/

• Svar på tråden Köp en tidning till brudgummen!!!!
  • Sebastiána

Jaaa, perfekt! Min BM vet inte alls vad han ska ha på sig, kan inte bestämma sig. Han skulle behöva lite tips om allt möjligt - och ur manlig synvinkel. Har tidningen precis kommit ut?

• Maxiander

Det är mars-tidningen så har nog funnits ca två veckor. Jag tycker det var riktigt bra :) Framförallt kan jag tänka mig att det är lite kul för dem att läsa en bröllops-special riktade till dem direkt!

• cherrylane

Vilket bra tips, jag skall genast kolla om den finns i min butik! Inte konstigt att han inte är så intresserad av mina tidningar, de vänder ju sig först och främst till mig.
    Har inte tänkt på det innan

• JustMeAndMyLove

Bra drag av King! Det behövs nog :)

• Maxiander

Ja det är jättebra med lite bröllops-skriverier ur den manliga synvinkeln! :)

• Racolina

Den kanske man skulle köpa och ge! Tack för tipset

• Sebastiána

Fast det stod ju inte jättemycket om bröllop i den... bläddrade lite i den idag. Kanske köper jag den ändå. Det fanns en massa stil/klädtips som min BM kan ha nytta av hihi

• Maxiander

Ja KING är ju ingen bröllopstidning utan en "vanlig" killtidning. Jag tycker det var bra att de uppmärksammade brudgummen i alla fall. En liten påminnelse för den blivande maken och kanske lite inspiration till att planera vidare. Ju mer man läser om bröllop, ju större idéomfång skapar man. Vi tjejer stöter på bröllopsinspiration lite varstans men killarna har inte riktigt samma utbud. Tycker det var ett bra drag av KING, bröllopsåret 2010 och allt :)

www.maxiander.se/

Svar på tråden Köp en tidning till brudgummen!!!!