• danicalifornia

    någon mer som ska gifta sig i ängelholm i juli 2011??

    Vi ska gifta oss i ängelholms kyrka 23 Juli 2011, undrar om det är några fler som ska gifta sig i ängelholm nästa sommar som man kan bolla lite ideer med?? hjälpas åt med tips på allt som hör till: blommor, håret, smink osv...
    skulle vara kul med lite sällskap i planerna så långt i förväg!!

  • Svar på tråden någon mer som ska gifta sig i ängelholm i juli 2011??
  • Senilia

    Ska ifs gifta mig i sommar men kul med en annan ängelholmare här..=)

  • Senilia

    Ska ifs gifta mig i sommar men kul med en annan ängelholmare här..=)

  • danicalifornia

    jag är tyvärr bara fuskängelholmare!!! min sambo är från ängelholm och har hela sin släkt där. Eftersom vi älskar stan ville vi gifta oss där!! ska ni gifta er i kyrka??

  • Senilia

    vi ska gifta oss i Barkåkra kyrka som ligger en liten bit utanför, min "familje kyrka"..=)

    Får man fråga vem din blivande är?.. Nyfiken när det är ängelholmare..=)

  • danicalifornia

    kan säga att det va oxå en kyrka vi funderade på, men det blev ängelholmskyrka istället!
    Daniel viebke heter han 76:a

  • Senilia

    Oj, haha, 8 år äldre än mig. Då har man inte koll..=)

  • danicalifornia

    han flyttade från ängelholm för 6 år sen!
    har du hittat nån florist och frisör och så? Dannes kusin ska hjälpa mig med håret och sen ska en annan kusin hjälpa mig och binda buketten så jag behöver bara köpa blommorna, är rädd för att den nyansen på rosor jag vill ha är svin dyr och vi har en galet liten budget!! i mitt galleri finns det bild på rosorna!

  • bruden i skogen

    Kul med folk från Ängelholm.


    Vi är därifrån och gifter oss på lördag 22 maj...


    Men det hindrar inte att ta en träff om du vill

  • danicalifornia

    oj va kul!!! är du nervös??


    det hade varit skit kul o träffas, men tyvärr sitter jag i sthlm och planerar bröllopet! men önskar att jag vore i skåne istället! får hålla till godo med min skånska sambo!

  • Senilia
    bruden i skogen skrev 2010-05-17 08:18:31 följande:
    Kul med folk från Ängelholm. Vi är därifrån och gifter oss på lördag 22 maj... Men det hindrar inte att ta en träff om du vill
    Ojoj. Nära nära.. Hur känns det?
Svar på tråden någon mer som ska gifta sig i ängelholm i juli 2011??