• starfish

Hjälp mig bestämma vilka skor jag ska köpa

Hej tjejer, nu behöver jag återigen er hjälp och expertis:)

Jag KAN INTE bestämma mig för vilka skor jag ska köpa.
    Jag velar och velar hela tiden och nu börjar det verkligen bli dags att köpa skor.

Jag har två par att välja mellan- båda med öppen tå.

De första är med remmar men jag är orolig att dessa blir obekväma. De är snygga i den klackhöjd som är på bilden och det är vad jag brukar ha i klackhöjd normalt också. Men jag har tänkt att ha något lägre klack så jag inte får ont i fötterna, men kommer dessa se lika snygga ut i lägre klack?
    Jag har storlek 40 på skor så jag vill inte att de ska se för långa ut heller..

De andra skorna ser bekvämare ut men tror jag gillar de första bättre...

Vilka passar bäst till väskan?
    Jag ska ha svarta skor och svart väska.

Är skorna från matildasfest bekväma, någon som köpt?

Skorna och väskan ligger i mitt bildgalleri.

• Svar på tråden Hjälp mig bestämma vilka skor jag ska köpa
  • Philippine

Jag tror att det blir snyggt vilka du än väljer! Jag gillar dock nummer 2 bättre, men det är nog en smaksak. Hur lång är klänningen? Hur mycket syns skorna?

Och cake-toppern av Willow Tree är superfin! Jag har den här hemma, den kommer att pryda vår tårta i juli! :D

• starfish

jag har inte köpt klänningen än och hade tänkt köpa skorna först så jag vet klackhöjd så inte klänningen blir för kort.

ja cake-toppern är jättefin:) älskar willow tree! den blir fin i bokhyllan sen.

• soa

Jag tycker bäst om de svarta skorna, lite annorlunda och riktigt snygga...

• starfish

ja de är nog snyggast tycker jag med:) frågan är om de är bekväma...kan tänka mig att de röda är bekvämare..hm svårt det här:P

• FramtidaFruSandberg

jag har provat modellen med remmarna och jag kände samma sak som du, tänk om de börjar skava. jag tyckte inte de var superbekväma i butiken ens så jag valde bort den modellen. Den röda modellen är dock bekväm

• starfish

tack så jättemycket! det hjälper mig verkligen att höra vad du tyckte:) jag har ju inte möjligheten att åka och prova.
    har sett att det finns som gele remsor man kan sätta under remmarna så de inte ska skava, men om det funkar vet jag inte..

FramtidaFruSandberg skrev 2010-03-09 09:37:32 följande:
    jag har provat modellen med remmarna och jag kände samma sak som du, tänk om de börjar skava. jag tyckte inte de var superbekväma i butiken ens så jag valde bort den modellen. Den röda modellen är dock bekväm
  • Linfröt

Jag tycker att det röda är superfina!
    Jag tänkte själv titta på ett par likadana vita!

• Myjoy

Dom svarta va superläckra. Vad du ska tänka på är att du går in dom lite innan bröllopet. Det gör jättemycket att ha det gjort så dom inte är helt nya på bröllopsdan fick jag veta på en checklista om hur man bäst planerar bröllopet. Låter som en sund tanke i mina öron. :)

• starfish

det är sant:) jag vill nog helst ha dem och känner jag att det inte alls går så får jag väl köpa de andra också :)

Myjoy skrev 2010-03-10 13:52:26 följande:
    Dom svarta va superläckra. Vad du ska tänka på är att du går in dom lite innan bröllopet. Det gör jättemycket att ha det gjort så dom inte är helt nya på bröllopsdan fick jag veta på en checklista om hur man bäst planerar bröllopet. Låter som en sund tanke i mina öron. :)
  • 100703 M och B

Tyckte att de röda skorna var finast. Klassisk modell som ser elegant och läcker ut.

Men så gillar jag inte så mycket strass och sånt på skor heller så du kanske inte ska lyssna på mig. ;)

Svar på tråden Hjälp mig bestämma vilka skor jag ska köpa