• KatjaB

Funkar denna underkjol till en hellång brudklänning

Hittade denna undderkjol och blev helt kär, den är ju hur läcker som helst och mycket snyggare än de underkjolar jag hittat hittills.

Min klänning finns i mitt galleri, a-linjeformad och har tidigare testat den med en underjol med en ring.

Tror ni att den här underkjolen sksulle kunna funka till min klänning? Tänker att den är snygg o ha nån annan gång också, och inte bara till bröllopet.

www.sterlingandpearls.com/petticoat_crinoline.htm Skrolla ner till den tredje underkjolen som är lång.

• Svar på tråden Funkar denna underkjol till en hellång brudklänning
  • Nordiskbrud

Det borde du absolut kunna ha Snygga underkjolar på den sidan!
    Påminner om min underkjol i modellen och jag hade också en La Sposa-klänning i lite liknande modell
    (Min underkjol är lite mer tight upp mot höfterna men det är även klänningen).

• KatjaB

ok, ja visst är de fina. hittade ännu en sida som var lite billigare på underkjolarna och jag är bara helt såld..

var köpte du din underkjol?

• Nordiskbrud

Jag köpte min hos Milagro i Stockholm, orkade inte leta runt på nätet när priset ändå var nästan det samma Det jag hittade skiljde det bara några eller någon hundralapp i pris och många var dyrare. Har köpt en "kina-underkjol" vid ett annat tillfälle och gör inte det igen i alla fall.
    Hittar tyvärr inte "mitt" märke på nätet men den är väldigt bekväm och har väldigt mycket tyll nertill.

• KatjaB

ok, ska se om jag kan hitta nåt då. Eventuellt kanske det är nåt som klänningsbutiken jag köpt brudklännignen på kan ta in. Vill itne ha en kritvit underkjol för det första iallafall, vilket de hade.

Svar på tråden Funkar denna underkjol till en hellång brudklänning