Svarta Örnshuset i Halmstad, varit dar?
Ar det nagon som har haft eller varit pa fest i Svarta Örnshuset i Halmstad, skulle vara kul att hora vad du/ni tyckte..
Ar det nagon som har haft eller varit pa fest i Svarta Örnshuset i Halmstad, skulle vara kul att hora vad du/ni tyckte..
Jag har =) Vi ska ha dem som cateringfirma fast vi kommer inte va på Svarta Örnshuset =) Dem e supertrevliga och hjälpsamma=)
Där inne ser det väldigt viktorianskt ut, i vissa delar av rummen men det e mysigt=)
tack for ditt svar =) sa svart att hitta ngt bra i lilla Halmstad men det verkar vara hyfsat fina lokaler och maten verkar jatte god.
Mmm det e verkligen jättesvårt, vi har letat som galningar! Kommer va ca 200 så vi får inte plats var som helst =(
Bor ni här?
När gifter ni er?
Jag tycler att det är superfint där, men jag tycker att lokalerna är lite små. Eller att det är många mindre rum istället för ett stort så det krånglar lite med dukningen... Men maten är jättegod där iaf. Det som gjorde att vi valde bort det var för att vi vill kunna ta med egen alkohol så det blir Snöstorps Allmogegård för oss!
ohh.. Snostorps Allmogegard.....far kicka pa det.
Alexxi
Ar en Halmstad tjej men bott i Dublin de senaste 4 aren. Kommer att gifta oss i Halmstad Maj 2011. Ja eller hur ar det svart att hitta en bra plats, 200!!! ooooo...hoppas att ni hittar ett bra stalle. Vart ska ni gifta er?
Allmogegården e bra, men vet inte hur länge man får vara där?
Vi hade samma problem, ville ha egen alkohol eftersom d e så många gäster.
Vi ska gifta oss här i Halmstad, i St Nicolai kyrkan och festen kommer va på Galejan (folkets hus)
Jag tycker Svartaörnshuset är vackert. Själva har vi valt Heagårds skafferi som också är väldigt vackert (fast lite mer lantligt vackert). Hoppas ni hittar nån bra lokal.
vi skall också gifta oss i halmstad med hittar ingen romantisk festlokal som kan ta emot 200 personer
Har du kollat susegården?
Vi ska också gifta oss i St Nikolai Allmogegården får man vara kvar i till 0300 men musiken ska stängas av 0100. Men det räcker nog gott och väl eftersom det blir en lång och rolig dag
Så vi tänkte väl att man rundar av vid ett så hinner folk lämna lokalen och man hinner få undan det värsta innan det måste vara tomt. Vi har hyrt lokalen hela helgen så att vi ska hinna dekorera på fredagen och städa på lördagen. Eller tja, det blir ju inte vi som städar
Åh Heagård är finast av alla ställen tycker jag! Tyvärr var det även där alkoholfrågan som spelade in för oss... Annars hade det nog varit alt. ett för oss och Örnshuset nr.2...
Fjelldalen?