brudkorsetten på Kroppsnära.se
Är företaget pålitligt?
Hur är korsetten, svag eller går den att knyta ihop utan att den går sönder?
Är företaget pålitligt?
Hur är korsetten, svag eller går den att knyta ihop utan att den går sönder?
jag har beställt en vit brudkorsett nu i veckan, fått mail att den redan är skickad så den borde komma när som helst, kan återkomma när jag sett hur den är, om du inte får svar av nån annnan tidigare :)
nu har jag fått den, absolut pålitliga. Tog bara 2 dagar. Själva korsetten är hållbar men kan tycka att snörningen i ryggen är lite klen, tunna satinsnören. Har man liten byst som jag funkar det nog bra med tunna band :)
men om man har större typ E kupa, ska man köpa en annat snöre?
jag har den korsetten, om det är den vita för 199kr ni pratar om?
jag har d-kupa. köpte nytt snöre, men mest för att jag ville ha ett snöre uppifrån och hela vägen ner, den kommer med två snören, ett upp ifrån och nerifrån som möts mitt på ryggen. korsetten är fin, men trosan var inget att ha, liten triangel med vanligt resår:) tycker dock att det är svårt att få brösten snygga i den. de trycks liksom in.
ja det är den jag pratar om iaf :), var ju smart att ha ett snöre hela vägen..det tänkte jag inte på :). Håller med om trosan men visste inte att den skulle följa med så köpte en annan trosa.
Jag som har liten storlek fyllde liksom inte ut den alls så jag vart helt platt istället.
scarborough....jag skulle nog rekommendera ett annat snöre, kändes som det skulle kunna gå av plus att det var ett glansigt halt snöre så det kändes som om det vart lösare och lösare när jag rörde på mig
Men korsetten är väldigt vacker tycker jag :)...inte bara dåliga saker med den
nej det var inte alls abra dåliga saker med den, jag gillar den också. funderar bara på hur man får den att sitta som snyggast:)