• PussLa

    Var kan man köpa grön slips?

    Vi har surfat runt lite och letat efter en "smaragd"grön slips till brudgum och marskalk men det är väldigt dåligt med slipsar i den färgen. Såg en programledare på TV som hade en snygg randig slips i lite olika gröna färger. Undrar nu om det finns någon som har tips på slipsaffärer i Göteborg- eller Halmstad-området?

  • Svar på tråden Var kan man köpa grön slips?
  • eldstad

    Grön randig slips har jag sett på Brothers eller MQ tror jag.

  • sigma

    Det finns en butik som heter Slipsknuten i närheten av Domkyrkan, de har alla färger! Annars finns det massor på NK.

  • JustMeAndMyLove

    images.google.se/imgres&imgrefurl=www.golf2.se/&usg=__7H9FQ5Sh2psNL5X-2vsPHIvMjZI=&h=550&w=800&sz=145&hl=sv&start=7&um=1&itbs=1&tbnid=fW6p1jxIEdX4JM:&tbnh=98&tbnw=143&prev=/images%3Fq%3DGr%25C3%25B6nslips%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26rlz%3D1C1CHMB_svSE341SE341%26tbs%3Disch:1

    De hade fler gröna slipsar i sortimentet förr, du kanske kan maila dem och höra om de har andra som de kan beställa hem?

  • Linfröt

    Dressman har väldigt många slipsar i fina färger!

  • B och H

    Jag vet inte var du bor men Åhlens City i Stockholm har sjukt mycket fina slipsar i massa olika färgnyanser.

  • B och H

    oj, nu såg jag att du inte bodde i sthlm :-/ men det finns väl stora åhlens i götet också antar jag

  • SofiaåPetter

    Brothers har en jättefin grön slips i vårkollektionen som nyss kommit

  • PussLa

    Tack så mycket för alla tips. Det får bli en shoppinghelg snart. Min M2B är inte så entusiastisk när det gäller kläder men han har i a f köpt kostym och skor.

  • ayle

    alltså... jag var i ullared igår där hadde dom smaragdgröna "sett" det ena var med fluga, näsduk och brett bälte. och det andra var med två st slips och näsduk. super fina

Svar på tråden Var kan man köpa grön slips?