• Cherrygirl

Undeklädesbutik?

Tänkte bara höra om det är någon som vet om det finns någon bra undeklädesbutik i Göteborg?

Jag är på jakt efter torsoletter.
    Måste finnas några att välja på då, den ska vara låg i ryggen, samt att det måste finnas i större storlek, jag behöver iaf F

Någon som har något att rekommendera?

• Svar på tråden Undeklädesbutik?
  • CeKe

Inte en susning om vad som finns i Gbg, men på nätet finns det en bra sida som är www.fileaves.com.

Även om du hittar nåt bra i en butik, kolla vad det är för engelsk storlek på den och kolla om figleaves säljer den.. på det sättet kan du spara massor.. hade jag hittat sidan innan jag köpte min, hade jag sparat 500 spänn!

Kan rekommendera Masquerades Hestra. Jag har den i 65 F och den är både jättefin och sitter som berget

• Cherrygirl

Åhh det lät ju intressant, dock så känner jag att jag vill kunna prova innan jag köper någon. Är alltid så lurigt att shoppa på nätet..
    Och så är ju problemet om man hittar den i affär, så kommer jag ju inte ihåg om det finns på nätet.. Haha

• CeKe

nja, jag tänkte väl att du efter att ha provat en som du gllar, kan kolla om den finns på nätet... och om den inte finns där gå tillbaka till affären och köpa den

• Cherrygirl

Jo men nacktdelen är att jag har typ vääldigt långt till närmsta butik som säljer torsoletter i min storlek behöver en med F-kupor.. typ 22mil.. Haha

Annars hade det ju varit smidigt.. Hihi

• CeKe

Ah ok. Knepigt

Internetcafé? Asch, hittar du en, så är det ju bara att slå till då med andra ord. Hoppas nån kan hjälpa dig hitta affärer!

• Cherrygirl

Ja jag funderade på det också faktiskt.. Haha
    eller så får man väl ringa hem till någon som sitter vid nätet så får de kolla upp om den finns där.. haha

Eller så e det ju bara slå till och vara nöjd! ;-P

• Cherrygirl

Är det ingen som har köpt underkläder i en underklädes butik i Göteborg..? Haha

*PUFF*

• happytoaster

Jag har själv letat runt efter något som är lågt i ryggen i flera underklädesbutiker som har bar utbud men just den låga ryggen är ett problem, hittade till slut en på rea på NK:s underklädesavdelning.

Korsetten
    Changes
    Eva nette
    Nk
    Dessa butiker har bra utbud på storlekar men var beredd på att utbudet på låga ryggar är mycket begränsat. Kanske att de får in till sommarsäsongen om du har tur.

Här är två internett alternativ om du inte hittar det du söker i butik.

www.freshpair.com/Carnival-Bridal-Splendor-Low-Plunge-Longline-Bra-203.html

www.freshpair.com/Fashion-Forms-Infinity-Bra-16526.html

Lycka till!

• Cherrygirl

Åhh tack så mycket, nu ska jag kolla runt lite!

Svar på tråden Undeklädesbutik?