• björnochhanna

party world i linköping

Efter 15 klänningprov i Linköpings tre brudklädersbutiker i stan så hittade jag och bestämde mig tillslut. Fick en FANTASTISK service hos PartyWorld och det var där jag tillslut köpte den. Hon som hjälpte mig hade tid, förståd vad jag ville ha, hjälpte att klä mig och genomförde ett bra köp. Det blev både en klänning, spansk slöja och as sköna skor. Med en rabatt på 500kr. Hon var proffsig, rolig, varm och enkel. Men vi gjorde även besök hos BröllopsHuset där jag först tyckte hon vara lite speciell men sen förvånad över hennes kunskap, visste vad min kropp vad snygg i, överaskade mig med lite annorlunda som satt riktigt snyggt. Lång leverans tid dock och lite stökigt i butiken. På Krinolin kände jag mig mest ivägen och som att jag störde deras tid men fina klänningar och bra att man fick välja om man vill köpa för fullt pris eller hyra för halva.
    Men absolut bäst omdöme fick PartyWorld =)

• Svar på tråden party world i linköping
  • Bettygumman

Jag fick också bra hjälp på Party World och Bröllopshuset.

Jag kan varmt rekommendera att ta en tripp till Norrköpings Brud&Bal för de brudar som fortfarande letar. Hon var väldigt serviceinriktad och duktig.

• ewaliv

Upplevde samma sak med Krinolin när jag gifte mig och Bröllopshuset tyckte jag inte om, de lyssnade inte alls på vad jag sa och vad jag ville ha för klänning, de körde stenhårt på vad DE tyckte att jag passade i. Köpte till slut klänning på Festyran, superbra service och jättecharmig dam.

• Malla och Mojje

Håller med TS, de är jättegulliga på Partworld, hittade dock tyvärr ingen klänning där... Har hittat på ett annat ställe.

På Krinolin/Helles får man nästan känslan att man stör dem när man kommer in! Skulle kolla skor där och frågade om det gick bra om jag gick in och kikade. Javisst sa hon, och jag gick men alla skorna hängde ju 2,5 m långt upp i så det fanns ju inte ens chans att kolla själv. Och ingen kom och hjälpte mig så jag gick, de verkar sådär intresserade av att sälja.

På Bröllopshuset kollade jag efter skor och då sa hon att det är inte så mycket att kolla på här för vi har bara en sko för vi tycker det är den enda som är något att ha. Allright. Köpte inte skor där heller...

• Bettygumman

Fascinerande säljmoment måste jag säga, det där om skorna på Bröllopshuset. Hahahah..........

• MrsCool

tyckte bröllopshuset hade en snorkig attityd. Upplyste dem om min budget (2500) och att det skulle vara en ledig klänning för giftemål på strand. Fick ingen hjälp utan fick själv riva när två ur personalen stod och tittade på mig som om jag skulle stjäla något. nej usch och fy otrevligt. partyworld var jättevänliga och hjälpsamma tummen upp! Nu hittade jag visserligen min klänning på second hand "Misoui" här i stan för löjligt låga 550 kr och fick kanonservice med rekommendation till en sömmerska som håller lågt pris för att ändra lite på den då den just nu är för stor. ibland ska man ha tur:)

• Allerts

Jag har köpt balklänning på Bröllopshuset. Två år senare var jag där igen för att lägga ut den. Syrran köpte bröllopsklänningen där och vi upplevde precis det ni beskriver.
    Snorkig attityd... men väldigt kunniga.

De andra vet jag inget om.

• lolca

Vad olika det kan vara! :) Personalen på bröllopshuset var otroligt snorkiga och lyssnade inte på vad jag ville för fem öre. På party world blev jag inte heller bra bemött utan vände nästan i dörren. Däremot på Helles/krinolin fick jag urbra service och där köpte jag min klänning!

Svar på tråden party world i linköping