• pandis­81
    Äldre 23 Feb 18:26
    2926 visningar
    17 svar
    17
    2926

    stressad ang transport i Linköping

    Nu börjar jag bli väldigt stressad kring transporten från kyrkan till festen.
    Jag hittar inte speciellt många, och dom jag har hittat kostar för mycket än vad vi har i budget.

    Finns det någon därute som vet någon bra sida eller kanskte t.o.m någon som äger någon fin bil som man kan använda och då för en symbolisk summa.????

    Snälla skriv det här i så fall. Vill verkligen lösa det här nu.Gifter oss i april

  • Svar på tråden stressad ang transport i Linköping
  • Lyckli­ga013b­ruden
    Äldre 23 Feb 19:45
    #1

    tyvärr vi ska åka vanlig bil så jag vet inget

    Kanske kan hitta en bilklubb där en privatperson kan ställa pp lite billigare. jag tycker det borde finnas en samlingsplats på nätet och i verkligheten för bilentusiaster som borde kunna tänka sig att ställa upp. Men det gäller ju att hitta dem.

  • pandis­81
    Äldre 23 Feb 20:55
    #2

    ja det var ju det man skulle hitta

  • Jessik­a81
    Äldre 24 Feb 12:27
    #3

    Pynta en vanlig bil? Jättekul att göra och mycket billigare. Kolla bild i mitt galleri

  • Äldre 24 Feb 13:39
    #4

    Jag har nög för långt till dig annars skulle jag kunna ställa upp med en jättefin bil. Vad för bil kan ni tänka er och pris så kan jag slänga ut lite frågor till kompisar som bor där bortåt? Mvh Tz

  • Äldre 24 Feb 18:32
    #5

    Kolla in på www.bfm.nu
    Lycka till

  • pandis­81
    Äldre 24 Feb 18:58
    #6

    jag har kollat där, men då vi har en stram budgett ville jag kolla runt lite först. annars får jag försöka lösa det med pengar och ta någon bil därifrån.


    Jaguar1964 skrev 2010-02-24 18:32:37 följande:
    Kolla in på www.bfm.nu Lycka till
  • metoyo­u
    Äldre 24 Feb 19:27
    #7

    Min mtb brukar vara inne på garaget.org Jag har ingen aning om man kan skriva där utan att vara medlem men där samlas i alla fall vanligt folk med grymma bilar. Kan ju vara värt ett försök i alla fall.
    Lycka till!

  • metoyo­u
    Äldre 24 Feb 19:28
    #8

    m2b menar jag så klart. Skyller på att jag är trött som attan.=)

  • pandis­81
    Äldre 2 Mar 22:53
    #9

    det här med transporten stressar mig någon så grymt, jag har skickat massor med mail till olika personer och företag och jag har inte fått tag i någon som helst transport från kyrkan till lokalen.
    Och den här jävla snön gör ju fan inte saken bättre.

    ÅÅÅÅ vill bara hitta en lösning

  • Äldre 4 Mar 21:30
    #10

    Kom igen nu!!! Ingen som kan hjälpa henne med tips om en fin bil i Östergötland! Bor själv på andra sidan vättern annars kunde jag hjälpt henne. Någon borde väl ha något bra tips.
    Mvh Tz

  • Lyckli­ga013b­ruden
    Äldre 4 Mar 21:35
    #11

    en gammal gammal tråd men iaf
    www.brollopstorget.se/Forum-1-27/m1263897.html

  • Racoli­na
    Äldre 4 Mar 21:36
    #12

    jag har klurat och klurat men kommer tyvärr inte på någon och jag känner ingen som kan hjälpa till.

    Vart gifter ni er och vart ska ni ha festen?

    Ring till olika taxibolag och kolla.

  • Lyckli­ga013b­ruden
    Äldre 4 Mar 21:39
    #13

    www.exclusiveautorentals.nu/linkopin.htm

    www.brollopstorget.se/Forum-1-27/m2060308.html

    Du har säkert redan sett länkarna jag bidragit med men iaf.
    Kvällspressen har erbjudit Pernilla Wahlgren helikopter skjuts till hennes brors bröllopsfest, du kanske kan klä ut dig till henne och sno helikopterskjutsen?

  • pandis­81
    Äldre 4 Mar 21:49
    #14

    Tack Tarzan66 för all din hjälp, jag hoppas att det löser sig.

    Jag har ringt och mailat olika taxibolag men har fortfarande inte fått något svar. Och jag väntar på ett annat svar också, men har i dagsläget inget hört.

    jag har kollat på dina länkar lyckliga013bruden, men jag har redan kollat dom länkarna som dom har i den, och en är inte längre anträffbar och sen är det bara bfm.nu och dom är lite dyra på dom bilarna som skulle passa.

    Vad har ni för transport ska ni ha någon???

    Jag önskar att man hade helikopter eller att man vann lite pengar innan så att man hade råd med en lite dyrare transport. Men nej då det går ju inte för sig.

    Vi får väl se hur det ordnar sig

  • Mr Porsch­e
    Äldre 4 Mar 23:01
    #15

    Vilket datum ska ni gifta er?

    Mvh

  • Philip­pine
    Äldre 5 Mar 06:54
    #16

    När min granne här i Lkpg gifte sig i somras hade min kollega fixat en superfin stor vit rolls royce, hennes kompis hade tydligen en sådan bil. Ska höra med henne idag vad han skulle kosta så återkommer jag!

  • pandis­81
    Äldre 5 Mar 13:58
    #17

    vi gifter oss den 24 april.
    Tack för all hjälp

    Mr Porsche skrev 2010-03-04 23:01:02 följande:


    Vilket datum ska ni gifta er?Mvh
Svar på tråden stressad ang transport i Linköping