• ängeln24

Klänning till tärnor

Vart har ni hittat era klänningar till tärnorna? Jag ska ha två och sitter och letar på nätet men tycker att det är svårt att hitta nått bra.
    Någon som har ett bra tips på vart vi ska leta?

• Svar på tråden Klänning till tärnor
  • pettan

vi har hittat på halens hemsida!

• PimPim2010

Det finns även en fin röd inne på ellos hemsida... som tips beroende på vad du/ni har tänkt!!

• Sebastiána

Min tärna köper själv sin. Kanske hittar hon något på Nelly.com annars tror jag att hon kan hitta fina klänningar i Malmö. Jag ska säga till henne i god tid så att hon inte missar när det är rea!

• PimPim2010

Jag har ett jättebra tips där det finns fina tärnklänningar som inte är alltför dyra (enligt mig). www.brudmix.se

De verkar väldigt sammarbetsvilliga och de har en måttabell som man får mäta efter så sys klänningen upp enligt ens mått.. det tycker jag är bra :)

• mindröm

Vi har hittat en på Halens hemsida. Vi vill ha en mörkbrun och det är helt omöjligt att hitta annars. Har bara sett en där och den var fin.
    Ska beställa hem nu och hoppas att den är bra, men har hört att det ska se lika fint ut som på nätet.

• sigma

Ååh, tack för tipset! De var verkligen billiga, och jag hittade en som är perfekt för oss! Och vad bra, allihop finns i alla färger ( vi ska ha gult och det är tydligen ruskigt omodernt i år)
    Tack!

PimPim2010 skrev 2010-03-13 18:20:27 följande:
    Jag har ett jättebra tips där det finns fina tärnklänningar som inte är alltför dyra (enligt mig). www.brudmix.seDe verkar väldigt sammarbetsvilliga och de har en måttabell som man får mäta efter så sys klänningen upp enligt ens mått.. det tycker jag är bra :)
Svar på tråden Klänning till tärnor