Kungliga Borgen
Är det någon som har haft sin bröllopsfest på Kungliga Borgen på Gärdet, Stockholm? De verkar inte ha någon hemsida, så jag vet inte så mycket om lokalerna. Är det någon av er som vet någonting?
Är det någon som har haft sin bröllopsfest på Kungliga Borgen på Gärdet, Stockholm? De verkar inte ha någon hemsida, så jag vet inte så mycket om lokalerna. Är det någon av er som vet någonting?
Jag har varit där på fest för flera år sedan. Det är ett rosa litet hus, lite som en paviljong eller ett lusthus, som ligger uppe på en kulle på Gärdet. Hur mat eller service är kan jag inte uttala mig så mycket om. Jag tror att det var catering när vi var där, och vi var ca 100 personer. Jag tror att lokalerna skulle passa jättebra för ett bröllop. Jag vet också att Sköna hem gjort ett reportage i denna miljö för några år sedan, men vet tyvärr inte i vilket nummer.
Jag är också jättenyfiken. Hörde av någon att dem tar ca 75 gäster, Stämmer det? och att det är en salong? Är det någon som vet något mer? Vad det kostar?
Venus
Nu hittade jag deras adress: www.borgenrestaurang.com
Här står det lite om priser å sånt, dessvärre inte så många bilder. Även tfn 6610707
Tack, miss W för hjälpen! Jag hade själv inte lyckats hitta deras hemsida, men nu blev jag ännu mer intresserad av stället!
Hej! Du har mitt gamla nick, och ännu roligare är att jag hade min bröllopsfest där i lördags!!!
Vi är jättenöjda med Borgen; supergod mat och jättetrevlig lokal.
Du kan alltid maila mig om du vill veta mer.
malin-sundin@telia.com
flyttar upp
flyttar upp igen