• fruMe

Hjälp! Färg på sulan!!!!

Sitter just och ska beställa ett par rosa skor i satin från divinityred och då ska man välja FÄRG på SULAN... Man kan välja vit, beige eller svart. Vilken färg blir snyggast, beige eller svart?
    Det borde väl vara svart va? På alla skor jag sett, så är där en svart kant precis under "tyget" och då borde väl sulan också vara svart?

Ni som beställt skor i färg, vilken sula haar ni???

Som ni märker, I-landsproblem =)

• Svar på tråden Hjälp! Färg på sulan!!!!
  • fruMe

JAg tänker bara att jag vill ju att längst ner på klacken ska det vara svart och runt tyget, men kan sulan vara beige ändå???

Anledningen till att jag velar är att beige ligger som standardalternativ och att svart och vit står i "rullgardinen"

• Greeneyes

Det du ser under själva skon när du står på den är sulan. Så om du vill att det bara ska synas svart, välj svart. Vill du att det ska synas beige så välj beige osv. Tänk på att de lär välja samma färg på stiftet (längst ner på klacken)!

Jag skulle alla gånger välja svart sula till rosa skor!

• fruMe

Okej, tack snälla ni! Jag beställer svart då!
    Är det bröllopshybris jag börjar drabbas av? =)

• Greeneyes

känner igen mig och jag har ändå 15 månader kvar exakt idag

Vilken rosa färg ska du välja, jag funderar också på rosa skor från divinity men är osäker på hur de ser ut i verkligheten.

• fruMe

Jag ska ha de som är cerise rosa! Har köpt en jättefin väska i samma färg och så ska jag ha ceris(mörkrosa) blommor. Har helt snöat in mig på rosa skor. Det är en ganska "skarp" rosa färg, men va fasiken JAG tycker det är fräckt!!!!! Tror bara jag skulle ångra mig om jag tog skor i ivory...

Greeneyes skrev 2010-02-16 23:21:51 följande:
    känner igen mig och jag har ändå 15 månader kvar exakt idag Vilken rosa färg ska du välja, jag funderar också på rosa skor från divinity men är osäker på hur de ser ut i verkligheten.
  • Greeneyes

Ballt att du vågar Det kommer nog att vara SKITSNYGGT!!!

Jag funderar starkt på dimrosa skor och väska, eftersom vi ska ha dimrosa och svart som tema är det tänkt.

Uppdatera jättegärna här med bild när du fått dina skor, jag är jättenyfiken!

• Cessan78

Jag ska också beställa i cerise..kommer att välja svart sula då det är snyggast.

• fruMe

WIII, nu är de beställda! Jag var inne i en brudaffär här i stan idag för att höra om de hade rosa skor innan jag beställde. Hade förjande dialog med försäljaren - en dam i 55+ åldern:
    Jag: Jag letar efter ett par ceriserosa skor till mitt bröllop
    Hon: Ska du ha ROSA skor
    J: JA!
    H: Vilken färg på klänning?
    J: Ivory!
    H: Och ROSA skor (med förskräkt röst)
    J: Jepp!!! (Med GLAD röst)
    H: Nä, det har vi INTE!!!

Sen började jag fråga om mannnens kläder, vad man hade till en svart kostym osv osv
    Efter en stund mitt i vår t samtal om hans kläder så säger hon

Vilken färg ska du ha på blommorna?Rosa då eller (med förvånad röst)
    J: Ja, ceriserosa blommor, skor och handväska!

Då såg hon ut ungefär som kom och hjälp mig och dö!!!
    Jag tackade för hjälpen, gick ut och kände mig som VÄRLDENS märkligaste brud!!!!
    Men efter lite samtal till vänninor som VET vilket svar jag vill ha, så känner jag mig nu säker på att detta kommer att bli superbra!!!
    Vågligt, visst!! =)

• Eftertioår

Jag ska också ha cerisa eller rosa skor och blommor ! Skitsnyggt ju

fruMe skrev 2010-02-17 17:23:58 följande:
    WIII, nu är de beställda! Jag var inne i en brudaffär här i stan idag för att höra om de hade rosa skor innan jag beställde. Hade förjande dialog med försäljaren - en dam i 55+ åldern:Jag: Jag letar efter ett par ceriserosa skor till mitt bröllopHon: Ska du ha ROSA skorJ: JA!H: Vilken färg på klänning?J: Ivory!H: Och ROSA skor (med förskräkt röst)J: Jepp!!! (Med GLAD röst)H: Nä, det har vi INTE!!!Sen började jag fråga om mannnens kläder, vad man hade till en svart kostym osv osvEfter en stund mitt i vår t samtal om hans kläder så säger honVilken färg ska du ha på blommorna?Rosa då eller (med förvånad röst)J: Ja, ceriserosa blommor, skor och handväska!Då såg hon ut ungefär som kom och hjälp mig och dö!!!Jag tackade för hjälpen, gick ut och kände mig som VÄRLDENS märkligaste brud!!!!Men efter lite samtal till vänninor som VET vilket svar jag vill ha, så känner jag mig nu säker på att detta kommer att bli superbra!!! Vågligt, visst!! =)
Svar på tråden Hjälp! Färg på sulan!!!!