• Greyhound

Blynäsgården Vaxholm

Hej! Undrar om någon har erfarenhet och särskilt bilder av Blynäsgården i Vaxholm? Funderar på det som lokal för bröllopsfest i Januari nästa år, men det är lite svårt att åka dit och titta eftersom jag bor utomlands =S

• Svar på tråden Blynäsgården Vaxholm
  • Kirsto

Hej! Skicka din mailadress till min inbox så skickar jag bilder till dig. Vi hade festen där (dock i juli) och är jättenöjda. Många av våra mer långväga gäster bodde på campingen som finns på gångavstånd, jag uppskattar att det är en 20 minuters promenad eller så.

• NoCh

Jag är oxå jättenyfiken!! Vill gärna höra utvärdering samt se bilder om man får

• Kirsto

NoCh: Skicka din mailadress till min inbox du med så skickar jag bilder till dig. Vi var där 2007 så saker och ting kan ju möjligen ha ändrats, men vi var jättenöjda då.

• CiaLia

jag ska ha min bröllopsfest där , så himla fint ställe. Hoppas bara på att vädret är vackert. Då gör Blynäsgården sig som bäst . Skickar dig också gärna min mailadress för att få ett litet smakprov på hur er fest såg ut kanske?

Förresten Kirsto, hade ni liveband där? Hur många gäster hade ni? Vi ska bjuda 80 pers men räknar kanske med att 70 kommer. Då borde man väl få plats hoppas jag.

• Kirsto

Ojoj... Länge sen jag var in här nu! 80 pers är väldigt trångt, men jag tror ändå att vi var fler än 70. Med lite fix och trix funkar borden då. Vi hade liveband, och det funkade kanon! Vårt band hette Seven days.

• evelinasöderholm

Hej,

Jag ser att det här inlägget är ett tag sedan, men om du ser detta så får du jätte gärna mila mig bilder från er bröllopsfest där. Kommer ni ihåg vad det kostade att hyra stället & vad som ingick i priset då?

Kramar
    Evelina

evelinatoivola@hotmail.com 

• TIkaRO

Hej hej, jag är också nyfiken på Blynäsgården Skrattande

Vet ni om man får ha med en alkohol? Och om det finns bord och porslin etc? Vad kostar lokalen?

Många frågor... ska föröka ta kontakt med dom men jag tänke jag skulle börja här Tungan ute
    /Tikaro

• Kirsto

Nu är det så länge sen vi gifte oss (till och med länge sen inlägget skrevs..) att jag inte vågar gissa hyran. Alkohol får tas med, porslin finns för åtminstone 70 pers om det är som 2007.

• CiaLia

porslin finns till 80 pers, stolar med. Tror hyran landade på 9000 men då lade vi till pengar för att ha tillgång till lokalen redan på fredagen. Vill ni bara ha en lördag kostar det mindre, typ 6000 el nåt. 

Om 3 veckor slår vi till med bröllopsfest där, kommer bli jäääääättetrångt men blir nog bra ändå. Vi är nu mer än 80 pers...jo det är tokigt men ingen tackade ju nej av våra gäster så de e bara å köra. 

Svar på tråden Blynäsgården Vaxholm