• Alexxxi

Pernillasbrudbutik?

Jag vet att det har skrivits mycket om vart man ska köpa brudskor och liknande här på bt. Men då har jag inte brytt mig i och med att det inte har varit aktuellt. MEN nu är det det och jag har kollat runt och får panik på att jag inte hittar något jag blir nöjd med.

Vill helst pröva innan jag köper men om jag inte hittar i butikerna så lär jag få vända mig till onlineshoppingen.

Anyway till frågorna: Är pernillasbrudbutik.se något att rekommendera eller finns det nån ännu bättre där man kan ta det per mail/telefon och bli supernöjd med resultatet när man får dem?

• Svar på tråden Pernillasbrudbutik?
  • Philippine

Jag beställde mina skor därifrån efter rekommendationer av en kompis, i mitten av januari. Eftersom skorna görs i Kina och det kinesiska nyåret firas har det blivit förseningar, men enligt Pernilla själv ska jag nog få mina skor senast nästa vecka. :) Och blir de som på bilden kommer jag att bli supernöjd. Kompisens skor är för övrigt skitsnygga!

• sockersmulan

Är supernöjd med Pernillas Brudbutik! Hon är jättetrevlig och tillmötesgående! Snabb på att svara också.

• Alexxxi

Skönt att höra Men hur många veckor tar det egentligen? Jag gifter mig i 5:e juni.

Och en fråga till, är dem gjorda för att vara bekväma eller är det bara gjorda för att det ska va brudskor liksom?

• Nicossambo

Jag beställde därifrån en chansning då jag köpte på rea men det gick bra och skorna sitter bar, ska bara gå in dem. Jag har köpt från Pernillasbrudbutik innan och jag har alltid varit nöjd.

• UBW

Jag fick mina skor i onsdags, tidigare än vad jag hade räknat med.
    Gjorde en specialbeställning och ändrade på en existerande modell. Gick hur smidigt som helst!
    Jag har ganska breda fötter och valde därför bred modell och de sitter otroligt bra (ska dock gå in dem för säkerhets skull) och de är väldigt snygga!
    Jag kan varmt rekommendera Pernilla!

• hanko

Jag har ej beställt skor från Pernillas brudbutik, men jag beställde andra saker. Jag hade både mail och telefonkontakt med henne. Hon var väldigt trevlig och tillmötesgående. Snabb leverans och jag rekommenderar henne.

• Alexxxi

Gud va skönt!! Tack så mycket för alla tips

• Jojjo82

Jag beställde både skor och diadem från henne och det funkade jättebra!

• Alexxxi

Schysst =) Vad händer om skorna t.ex inte passar? Får man lämna tillbaks och byta och så?

• Nicossambo

Om du beställer special skor efetr dina fötte tror jag inate att man kan skicka tillbaka dem. Men kolla upp det på deras hemsida.

Alexxxi skrev 2010-02-16 13:42:44 följande:
    Schysst =) Vad händer om skorna t.ex inte passar? Får man lämna tillbaks och byta och så?
  • Pärlis

Jag har mailat dit två gånger och frågat om storlekar och sånt, men har inte fått nåt svar.

• Philippine

Jag fick mina skor i måndags, men färgen var inte helt enligt bild och passade på så sätt inte alls till min klänning. :(
    Nu har jag skickat tillbaka dem, man har 14 dagars ångerrätt fr o m den dagen man har fått skorna. Vid retur kan man välja att antingen få pengarna (- porto) insatta på sitt konto, eller liksom sparade ifall man tänker beställa ett annat par.

Svar på tråden Pernillasbrudbutik?