• FotoGrafX

Vaför har man raderat mitt inlägg utan förklaring?

Startade en tråd här igår om vad man som brudpar prioriterar hos en fotograf. Ställde ett antal enkla frågor som den som vill kunde svara på. Tänkt4e det kunde vara bra för alla att se vad som man tycker är viktigast, bilder på cd, album, mm, mm.
    Det fanns ingenting i tråden som skulle antyda till reklam, så varför radera den?
    Och sämst av allt, att inte ens skicka ett mail och förklara varför.
    Jag räknar förstås med att få ett svar av admin snarast....

• Svar på tråden Vaför har man raderat mitt inlägg utan förklaring?
  • FotoGrafX
    jtingstrom skrev 2010-02-14 18:20:35 följande:
    "undersökningar" strider mot forumreglerna
    Ok, om det är så, så är det väl ganska enkelt att skriva det till mig så är det klart sen och så slipper man bli irriterad...
    Det vore nog enklare att skriva i reglerna VAD MAN FÅR skriva, speciellt på "Fotograf" så verkar allt så känsligt.

Får man tex skriva: Hur mycket tänker du lägga på fotograf?
    Eller: Hur många bilder har du tänkt dig från fotografen?
  • Lotta B

# Jobbar du som fotograf så får du inte ens heta något som på minner om ditt yrke Typ. FotoGrafX det kommer efter han att få en siforad i stället.

# man får bara bara göra reklam för samma företag 3gåner,
    på en 6mån perjod,

# du får inte staratrådar såm har med ditt yrke att göra

# du får inte skriva på så sätt att det kan tolkas att du kan
    har en egen vining på det som fotograf

vill du göra reklam här så får du anmäla dej till företagsregistet och betala det pengar som dom vill ha.

annas kommer dina inläg att plockas bort och du kommer få vaningar efter tre varningar blir du blockerad i upp till 6mån
    om du har otur

Bröllopstorget är ett forum för alla brudpar som skall giftasig
    inte för visa att göra relkam i

följer du detta så får du nog inga problem heller

Lycka till
    Lotta

• FotoGrafX

Det är inte lätt för folk att förstå ibland.

Jag vill inte göra reklam här och det fanns ingen antydan till det i min raderade tråd.
    Jag är hobbyfotograf, alltså är det inte mitt yrke. Jag skriver dessutom som privatperson.
    Återigen, jag skrev inte för att göra reklam.
    Om jag hade tagit ett alias som "Pelle" istället för "FotoGrafX", skulle det ha gjort skillnad?

• camilla 32

ja så är bröllopstorget. Helt otroligt konstiga regler ibland. Har lust att skriva vad jag verkligen tycker och skita i att man blir blockerad för alltid om det är nödvändigt.
    Man får inte ens hjälpa en person att redigera en bild gratis här på sidan. Tur att inboxarna finns..

• bruden i skogen

Då kan man ju kringgå detta... eller så fixa ett annat forum där det är fullt tillåtet.

• ConnyD

gamman.se har inga sånna begränsningar men det får man säkert inte säga.

• Jessika81

Tack för tipset ConnyD! Hade aldrig hittat till det forumet annars

• Sörön10

Det är intressant med regler.. Finns ju en hel del här inne som har namn som mer eller mindre avslöjar vad de pysslar med, plus att de "jobbar med bröllop"...

Svar på tråden Vaför har man raderat mitt inlägg utan förklaring?