• suzem

Priser till bröllopsbingo?

Hej hej, jag och min blivande tänkte ha ett bröllopsbingo under middagen... men jag behöver lite tips på vad vi kan ha för vinster.
    Finns det nån där ute som kanske har haft/tänker ha bingo under middagen/festen som har några bra tips?
    TACK!

• Svar på tråden Priser till bröllopsbingo?
  • Cylt

Det beror helt på hur ni är som människor och hur mycket pengar ni vill lägga på priserna. Vi har tryckt upp lite grejer med ett foto på oss och en mer eller mindra klatchig text på baksidan, tänkte kombinera det med en burk bubbel (köper dem i Schweiz, vet inte var man annars kan få tag på dem)
    När jag fyllde 30 tryckte jag upp diplom som vinnarlaget vann i en quiz jag hade, de var rätt uppskattade, annars en drinkbiljett i baren om ni har någon sådan, ett par praliner, doftljus, kinderägg, pocketar, en middag hemma hos er... Jag gillar att ha priser som knyter an till tillställningen, men det är jag det!

• Martinaa

Haha, Kinderägg tycker jag var bra! Det tar nog vi! Kan man ju köpa ett gäng så kan fler vinna!

• Tokisen

Vi ska ha små flaskor vin och tändsticksaskar som vi dekorerar med kort på oss

• Hall0n

åh jag vill också ha tips på det så puffar lite.

• Loveyoutoo

Tokisen: Åh, vad smart med tändsticksarkar med kort på brudparet!!!!

• JustMeAndMyLove

Vi funderar på lite roliga saker som en dans med bruden, en exklusiv (eller ja, lite speciell i alla fall) drink.. Ja vi har inte spånat så mycket längre :)

Nu är vi rätt unga och gästerna likaså så vi kommer nog ha lite ploj-saker som ölglas med rund botten och liknande :)

• Tokisen

Vi tyckte oxå d va lite roligt och ett litet minne

Loveyoutoo skrev 2010-02-23 20:50:49 följande:
    Tokisen: Åh, vad smart med tändsticksarkar med kort på brudparet!!!!
  • varelse
    JustMeAndMyLove skrev 2010-02-23 20:53:29 följande:
    Vi funderar på lite roliga saker som en dans med bruden, en exklusiv (eller ja, lite speciell i alla fall) drink.. Ja vi har inte spånat så mycket längre :)Nu är vi rätt unga och gästerna likaså så vi kommer nog ha lite ploj-saker som ölglas med rund botten och liknande :)
    Oj, vilka roliga idéer! Släng gärna in fler vartefter du kommer på dem!
  • Dasowe

Bröllopsbingo låter spännande?! Vi letar tips på "aktiviteter" som vi kan ha under middagen, så om någon ville förklara hur bingot (eller ja, bingo vet jag ju hur det går till =) snarare, hur ni lägger upp just bröllopsbingo så vore jag tacksam!

• Himan

Hej!
    Vi ska oxå ha bröllopsbingo.Vi har som priser att vinnaren får ett uppdrag ex Grattis! du har vunnit bingot du får bjuda brudparet på glass. Eller du får utmana brudparet i minigolf...tycker jag kan vara roligt och förhoppningsvis blir det av och så får man en anlednig till att träffas snart igen.

Svar på tråden Priser till bröllopsbingo?