• Katarina Michael

Fotograf i Malmö/lunds onnejd, pris?

Söker fotograf hade en men vårt datum var på hans semester så de blev inget av honom....

Så nu blir de att söka igen...så tänkte be om tips...

Intresserad av enbart poträttbilder och få dem högupplösta på en cd...ca 20 st kanske...Fotografer på plats kanske jag ska tillägga...
    Vad ligger priset på, vad har ni fått betala??

Hoppades komma undan på 3000kr men de är kanske är väldigt mycket i underkant??

• Svar på tråden Fotograf i Malmö/lunds onnejd, pris?
  • Patrizia

Boka in min fotograf! Albin Karlsson från Pixelbyrån. Sök på google efter honom.
    Han ska fotografera min vigsel i Malmö till sommaren.
    Annars kan du använda företagsökningen som finns här på sidan.

• Sebastiána
    Patrizia skrev 2010-02-05 15:07:36 följande:
    Boka in min fotograf! Albin Karlsson från Pixelbyrån. Sök på google efter honom.Han ska fotografera min vigsel i Malmö till sommaren.Annars kan du använda företagsökningen som finns här på sidan.
    Av vad man kan läsa i den här tråden är Albin Karlsson ingen hit. Han gör dessutom extremt mycket reklam för sig här på BT.
  • CosmoKramer

Hej.

FornanderFoto.se är baserade i Helsingborg, men det är ju inte så långt. Hör med de om de är lediga din helg. Vet inte exakt hur deras prisbild ser ut, men väl värt ett mail.

• Romance

Vet att det skrivits mycket om bla Albin Karlsson här,att han rekommenderar sig själv mm, men måste få säga att han faktiskt tar jättebra bilder och är riktigt bra att ha att göra med. Han fotograferade min brorsas bröllop, och de är jättenöjda, och det är väl egentligen det viktigaste... (sen är det tråkigt om han bryter reglerna här och skriver om sig själv, tur det finns många smarta tjejer som genomskådar sånt :))

Svar på tråden Fotograf i Malmö/lunds onnejd, pris?