• Lindsy
    Äldre 3 Feb 11:28
    3759 visningar
    4 svar
    4
    3759

    Hyra BÅT för bröllop med segeltema i Stockholm eller Gävle?

    Hejsan!

    Jag och min fästman har tänkt att gifta oss till hösten eller nästa vår och skulle gärna ha ett bröllop med sailor-tema. Så nu undrar jag om någon vet om det finns någon fin båt i Stockholm (eller Gävle då jag kommer därifrån) som man kan hyra för vigseln och middagen, gärna en fin segelbåt eller nån gammal ångbåt eller nåt. Absolut inte nån tråkig räkbåt :)

    Festen har vi sedan tänkt att ha i någon annan lokal, om det inte är möjligt att även ha den på båten.

    Tacksam för alla tips!

  • Svar på tråden Hyra BÅT för bröllop med segeltema i Stockholm eller Gävle?
  • Grodfr­un
    Äldre 11 Feb 17:09
    #1
  • Panzer­faust
    Äldre 11 Feb 18:07
    #2

    www.briggengerda.com/

    Briggen Gerda skulle väl vara helt vansinnigt ballt, vet inte hur er budget ser ut dock.

  • Lindsy
    Äldre 13 Feb 12:27
    #3

    Jag vet! Men tyvärr så vet dom inte just nu hur framtiden ser ut pga ekonomiska svårigheter så jag får vänta till mars för att se vad som händer. Dom vill helst att kommunen ska ta över allt och då vet man ju inte hur verksamheten kommer funka, om man kommer få hyra för privata fester t.ex.


    Panzerfaust skrev 2010-02-11 18:07:12 följande:
    www.briggengerda.com/Briggen Gerda skulle väl vara helt vansinnigt ballt, vet inte hur er budget ser ut dock.
  • Lindsy
    Äldre 13 Feb 12:28
    #4

    Tack!


    Grodfrun skrev 2010-02-11 17:09:25 följande:
    Hej! Kolla de har tex www.angsholmen.se/brollop/index.htmwww.klartskepp.se/klart_skepp/default.aspx
Svar på tråden Hyra BÅT för bröllop med segeltema i Stockholm eller Gävle?