• viktoriachristian

brudklänning gbg med omnejd

HJÄLP!
    Jag behöver hitta en brudklänning inför bröllopet 21 augusti 2010. Klassisk snygg modell. Inga konstigheter eg.
    Några tips på affärer att besöka i Göteborg med omnejd och affärer att INTE besöka för att minimera tiden! Svårt att skaffa barnvakt hur länge som helst!! :)

• Svar på tråden brudklänning gbg med omnejd
  • happytoaster

Jag rekommenderar ett besök i butiken Vip som ligger på Götabergsgatan, en tvärgata mellan Valand och Vasaplatsen. De har många fina klänningar som går åt det enklare hållet och trevlig personal.

• ThereseR

Var runt Jrntorget på två butiker. Den ena låg 50 meter upp på Linnégatan och den andra tror jag heter Weddingsquaire och låg typ 100m åt stan från Järntorget. Själv har jag dock beställt från utlandet istället... av ekonomiska skäl... men de var hjälpsamma på båda. På weddingsquire fick man boka tid innan.

Det finns trådar som inte är så gamla i samma ämne om du vill läsa mer

• Carro WH

Jag har också varit på VIP. Där har de en del lite enklare klänningar. Och de har inte bara brudklänningar utan även andra festklänningar. I alla fall en del av dem kunde man beställa i vitt/ivory. Jag fick väldigt bra service när jag var där. Lycka till!

• Alexxxi

På Remanns hittade jag min klänning=) Dem har både pampiga och enkla=)

Svar på tråden brudklänning gbg med omnejd