• FrökenBloom

Röda skor!

Gott folk! Jag behöver hjäp med att hitta röda, inte allt för höga, inte för dyra skor!

Är det nån som har några bra tips!

• Svar på tråden Röda skor!
  • MariePhilip

jag såg ett par skitsnygga på eurosko faktiskt, tror dom kostade 299:- klacken var mellan 5-7 cm..

• ranya

matildasfest.com kolla mitt galleri de har de skorna i rött, man väljer själv klckhöjd och färg på skorna.

• neige

Gå ut på stan och prova i vanliga skobutiker! Då kan du vara säker på att skorna verkligen sitter bra och att de är välbalanserade. (Viktigt om du ska ha klackar.) Jag hittade mina underbara röda stilettklackar på scorett. :)

• wiicky

Jag köpte ett par på Lindex i vintras. Jag tror inte att de finns kvar nu, men som neige skrev, man kan ju hitta lite var stans.

• Tattoo82
    MariePhilip skrev 2010-02-02 14:32:13 följande:
    jag såg ett par skitsnygga på eurosko faktiskt, tror dom kostade 299:- klacken var mellan 5-7 cm..
    Jag la precis upp mina skor i galleriet, köpte dem i fredags! Menar du dom? De var nedsatta till 299 kr nu, hade kostat 599 kr.
  • scimmietta

Kolla i en vanlig skoaffär... köpte mina orange skor på scorett... Fantastiskt reapris och lite roligare skor. Tycker det skulle kännas mysko att köpa skor på nätet utan att prova dem.

• Eva72

Dom röda skorna med den svarta spetskanten, är det dom du köpt på eurosko? Grymt coola.

Tattoo82 skrev 2010-02-15 22:04:56 följande:
    Jag la precis upp mina skor i galleriet, köpte dem i fredags! Menar du dom? De var nedsatta till 299 kr nu, hade kostat 599 kr.
  • Tattoo82

Hehe, nä nu har jag hunnit köpa ett par till! De med spetskant är köpta på tradera.

Svar på tråden Röda skor!