• sockersmulan

    decemberbrudar!

    Finns här några fler brudar som ska gifta sig i december 2010? Skulle vara jättekul att följas åt!

  • Svar på tråden decemberbrudar!
  • Pysan88

    Hej. Jag och min sambo ska antagligen gifta oss i december 2010. Vi vill mest av allt ha ett vinterbröllop och gärna i år, men vi får ännu se

  • Pysan88

    Har kollat ut klänning till mej och mina tärnor, satt ihop en gästlista, kollat ut vilka inbjudningskort vi ska ha, lite med menyer.. mest börjat kika runt med andra ord :P. Tror det blir den 18:de, men får ännu se :). Hur långt har du kommit?

  • Grantorp 2010

    Vi gifter oss i december, 11/12 för att vara exakt... =)

    Vi har kommit ganska långt i planeringen trodde jag, men jag fortsätter att ändra mig om allt hela tiden... Men så länge inget är bokat så går det ju att ändra sig... Men lite mer blir spikat lite då och då... =)

  • sockersmulan

    pysan88: ni har ju kommit riktigt långt!

    vi håller som bäst på att leta kyrka och lokal. har en lokal på g som vi ska titta på senare i veckan. hoppas på att den är fin och inte alltför dyr! har även gjort en gästlista och köpt material till inbjudningskort, känns skönt.

    Grantorp: vad kul med ännu en decemberbrud! absolut, så länge inget är bokat är det fritt fram att ändra sig hela tiden! är själv väldigt velig, så vet hur det är..

  • VinterDalaBruden

    Här har ni ännu en som planerar wedding i december..eller kanske första helgen i januari. Har precis satt igång o kollar på lokal och kyrka, hjälp va mycket det e som ska stämma och funka! Och ni andra verkar ju har hunnit med en hel del..Får kanske lägga på ett kol! Var gifter ni andra er nånstans?

  • lillalyckan

    Vi ska också gifta oss 11/12!

    Vi har kommit ganska långt i vår planering, lokalen är bokad, vi väntar på svar från kyrkan. Hans kläder och tärnornas klänningar är inköpta. Och håller på och diskuterar allt möjligt typ hela tiden

    Grantorp 2010 skrev 2010-02-02 17:48:05 följande:


    Vi gifter oss i december, 11/12 för att vara exakt... =) Vi har kommit ganska långt i planeringen trodde jag, men jag fortsätter att ändra mig om allt hela tiden... Men så länge inget är bokat så går det ju att ändra sig... Men lite mer blir spikat lite då och då... =)
  • Grantorp 2010

    Vi gifter oss i Örsundsbro (nära Sthlm, Enköping och Uppsala)

    Jag ska nog ringa till de två lokaler vi väljer mellan nu, den ena är en bygdegård och där vet vi redan vad vi får... Bra lokal till ett jättebra pris. Den lokalen hade vi bestämt, men så var vi på fest i en annan lokal i närheten nu i julas, finare, lite mer intim, bättre bar, och fortfarande billig.

    Men jag måste kolla dealen med den andra lokalen, bygdegården har en stort restaurangkök och man får hyra den i flera dagar utan extra kostnad... Det får man väl oxå väga in antar jag. Hinner och dekorera mycket redan några dagar innan så spar väl det på mycket stress antar jag...

    Hmmm, kanske måste ringa på en gång, nu blev jag ju sugen på att veta NU! =)

  • sockersmulan

    vad kul att vi börjar bli några stycken! välkomna alla nya!

    på fredag ska jag och min m2b kika på en lokal vi gärna vill ha. längtar! håller tummen för att den inte är überdyr.. ska ringa kyrkan vi vill vigas i också, hoppas på att den är ledig!

  • lillalyckan

    När vi ville boka kyrkan så visste de inte om det var ledigt eftersom det är runt advent och de inte hade gjort julschemat ännu. Alltså måste vi vänta och hålla tummarna...

Svar på tråden decemberbrudar!