• trendig

plastrongnål??? vart? gärna nätet!

jag söker en plastrongnål till min blivande man!!! har köpt en silvergrå plastrong till honom men hittar inte nånstans en plastrongnål utom de med hästhuven o sånt krafs på, ska ju va en med antingen en rhinestone eller en pärla...

snälla hjälp! gärna på nätet, då jag bor i växjö och där finns inte ngr butiker med sånt såvitt jag vet iaf...

tack på förhand!

• Svar på tråden plastrongnål??? vart? gärna nätet!
  • Bluebride

de finns på ebay vet jag, tänkte förrut köpa det till killen, men nu får han bära slips istället

• Lina o Peter

Jag köpte plastrongnål och manchettknappar via eBay, av denna säljare:

stores.ebay.com/Elenas-Dazzling-Accessories

Välj "Tie/Cravat sticks pins" eller "Tie pins" i menyn till vänster. Det finns massor av färger på kristallerna.

Jag köpte en plastrongnål + manchettknappar för ca 230 kr inkl. frakt till Sverige. Bara plastrongnålen kostade ca 60 kr av den summan då.

Jag är supernöjd, var bra kommunikation, smidigt överlag och enkelt att betala via PayPal. -Och det är riktigt fina grejer! Rekommenderas varmt.

Behöver ni en valutaomvandlare för att räkna ut priser så finns en enkel och bra här:

www.smidigt.se/valutaomvandlare/

Lycka till! B-)

• Petrailondon

www.suitopia.se har det, tror man måste gå in på beställa smoking för att komma dit.
    Mvh
    Petra

Svar på tråden plastrongnål??? vart? gärna nätet!