REA på schalins ringar
Någon som vet någonstanns det är rea på schalins ringar? Har bestämmt mig för en vigselring därifrån men man vill ju gärna ha lite rabatt!! =)
Någon som vet någonstanns det är rea på schalins ringar? Har bestämmt mig för en vigselring därifrån men man vill ju gärna ha lite rabatt!! =)
*puffar lite*
Albrekts guld, vi köpte förlovningsringar (Schalins) där förra veckan. 25 %, vilket gör en hel del i slutändan! :)
Men var det på alla schalins ringar? Ibland har dom bara på förlovningsringarna eller liknande.
Var bor du??
Vi bor strax utanför sthlm o på Smycka har dom 20% rabbat på schalins ringar. Det hade dom när vi köpte våra förlovningsringar förra april o har det nu med.
Gäller det även vigselringa?
Det hade dom när vi valde min vigselring o kommer att ha när jag köper den i april:)
Det beror ju lite på vart du bor men Jemps guld har alltid 30% på sina Schalin ringar men ENBART i sin butik och alltså inte på nätet. Butiken ligger i kungsör, utanför Eskilstuna så har man vägarna föbi kan det ju vara värt det!
Jag träffade de på bröllopsmässa i sthlm nu i helgen och de va verkligen jätte trevliga så jag kan rekomendera de!
Du skriver inte var du bor någonstans, men butiken Guld i Kista Galleria norr om Stockholm har 25-50 procent på hela sortimentet.
Butiken Guld i Tyresö Centrum, tror även att de finns i Kista Galleria, har 50 % på alla Schalins ringar utom några solitärringar där det är 25 %. Gäller till Alla hjärtans dag. Vi köpte där, fick väldigt mycket för 15.000...
Ja, nu såg jag detta.. då finns de alltså på båda ställena.
Tack alla för tipsen!!! det blir till kista eller tyresö då =)
www.anderssonsguld.se har25% rabatt
I Amelia Brud&llop finns en rabattkupong på 20% på diamantringar hos Hallbergs. Gäller även Schalins ringar. :)