• VanessaB

REA på schalins ringar

Någon som vet någonstanns det är rea på schalins ringar? Har bestämmt mig för en vigselring därifrån men man vill ju gärna ha lite rabatt!! =)

• Svar på tråden REA på schalins ringar
  • blomtroll

Albrekts guld, vi köpte förlovningsringar (Schalins) där förra veckan. 25 %, vilket gör en hel del i slutändan! :)

• VanessaB

Men var det på alla schalins ringar? Ibland har dom bara på förlovningsringarna eller liknande.

• E I M

Vi bor strax utanför sthlm o på Smycka har dom 20% rabbat på schalins ringar. Det hade dom när vi köpte våra förlovningsringar förra april o har det nu med.

• Bonbon

Gäller det även vigselringa?

• E I M

Det hade dom när vi valde min vigselring o kommer att ha när jag köper den i april:)

• Ellji

Det beror ju lite på vart du bor men Jemps guld har alltid 30% på sina Schalin ringar men ENBART i sin butik och alltså inte på nätet. Butiken ligger i kungsör, utanför Eskilstuna så har man vägarna föbi kan det ju vara värt det!
    Jag träffade de på bröllopsmässa i sthlm nu i helgen och de va verkligen jätte trevliga så jag kan rekomendera de!

• juni09sthlm

Du skriver inte var du bor någonstans, men butiken Guld i Kista Galleria norr om Stockholm har 25-50 procent på hela sortimentet.

• HappyE

Butiken Guld i Tyresö Centrum, tror även att de finns i Kista Galleria, har 50 % på alla Schalins ringar utom några solitärringar där det är 25 %. Gäller till Alla hjärtans dag. Vi köpte där, fick väldigt mycket för 15.000...

• HappyE

Ja, nu såg jag detta.. då finns de alltså på båda ställena.

juni09sthlm skrev 2010-02-02 09:19:55 följande:
    Du skriver inte var du bor någonstans, men butiken Guld i Kista Galleria norr om Stockholm har 25-50 procent på hela sortimentet.
  • VanessaB

Tack alla för tipsen!!! det blir till kista eller tyresö då =)

• Philippine

I Amelia Brud&llop finns en rabattkupong på 20% på diamantringar hos Hallbergs. Gäller även Schalins ringar. :)

Svar på tråden REA på schalins ringar