• Sofialo

    Letar efter gröna tärnklänningar!

    Hej!
    Jag undrar om någon har tips på vart man kan hitta gröna tärnklänningar. Inte skrikgröna utan snarare mossgröna, men rätt ljusa. Svårt att förklara

    Hoppas på svar!:)

  • Svar på tråden Letar efter gröna tärnklänningar!
  • Trollmor 86

    Kolla upp om någon brudbutik har klänningar från www.foreverbridals.com/

    Flera av deras klänningar kan man välja på flera olika färger. Mina tärnor ska ha klänningar därifrån i en fin grön färg =)

  • Annapanna larsson

    Hej!
    Jag har köpt klänningar från shopindream.com i färgen sage. Det är en ljusare grön men mörkare än lime om man så säger... Köpte i satin, fanns även andra tyger där men tyckte att satin hade den finaste nyansen. Än har inga klänningar kommit men fick mail idag att de är klara för leverans så hoppas på det bästa!

  • NiVi

    Jag letar också efter mossgröna klänningar! hittade på hm idag men då fanns det bara strl 34 kvar vilket blev en storlek för litet för mina tärnor! Men kolla på hm där du bor för dom var väldigt fina!

  • Sofialo

    Tack för hjälpen! Det fanns fina klänningar på båda länkarna ni skickade

    Jag ska absolut ta en titt på HM också. Ska ta en sväng runt lite secondhand butiker. De kan ju ibland ha jätte fina klänningar!

  • Malla och Mojje

    Jag letade också ihjäl mig efter en soft grön nyans, alla var ju chock-gröna! Det slutade med att jag beställde från www.ubrides.com färg nummer 49.

  • Grodfrun

    Alfred Angelo har tarnklanningar i manga olika modeller och i flera grona nyanser. Det ska finnas aterforsaljare bla i Stockholm.

  • Sofialo

    Tack för tips! Kommer kolla runt. Tycker ni att det skulle se konstigt ut om klänningarna var i olika gröna nyanser?

Svar på tråden Letar efter gröna tärnklänningar!