• Fårävvör

    Uppsala 2011

    Som sagt, finns det några fler än jag som ska gifta sig i Uppsala under 2011?

  • Svar på tråden Uppsala 2011
  • Fårävvör

    Vi har inte bestämt det än, inte ens bestämt om det blir borgerligt eller kyrkligt . Men det lutar åt någonstans ganska centralt, någon av de sista lördagarna i maj nästa år. Ni då?

  • NiVi

    Vi gifter oss ute på landet i Tensta kyrka. Förmodligen blir det 11 juni nästa år. Det känns som en evighet men jag är ett planeringsfreak så det känns skönt att ha kommit igång redan!
    Festen blir i angränsande bygdegård, har redan börjat handla på mig lakan som ska bli stolsöverdrag och annat "piff" till lokalen.
    Drömmen var att få ha festen på salsta slott men tyvärr passar inte det vår budget riktigt...om ingen oväntad inkomstkälla dyker upp det närmsta året *drömmer mig bort*

  • Fårävvör

    Hehe, jag känner igen mig... Räknade precis ut att det är 465 dagar till det datum jag helst vill ha, 28 maj... Det är jättelänge! Men på sätt och vis är det rätt bra i och med att vi inte har planerat så mycket än. Vissa saker är rätt klara "i huvudet" men inget är bokat än. Planen är väl att vi ska boka festlokal och vigselplats i vår och sedan ta tag i resten till hösten. Tror jag kan hålla mig, har för mycket annat att göra i vår!

  • NiVi

    Jag kan inte hålla mig! Trots att vi precis har köpt hus som ska renoveras så tar bröllop och planering upp mycket tankeverksamhet! Men jag kommer nog lugna ner mig till våren när husrenoveringen kommer igång ordenligt!

Svar på tråden Uppsala 2011