• Gorgeousnes

    Fotograf

    Letar tips på fotografer som har plåtat lesbiska brudpar förr. I Stockholmsområdet såklart :)!

  • Svar på tråden Fotograf
  • roodeberg

    Jag kan tipsa om den fotograf som vi använde oss av. Han var makalös!!! Huruvida han fotograferat homosexuella par eller ej låter jag vara osagt. Allt jag vet är att han kan sin sak och det i sig kan ju vara ett viktigt kriterium.

    www.ateljeschulte.se
    Innan vi hade bestämt oss för att använda honom, så åkte vi till hans studio i Södertälje och jag blev kär när jag steg in i den. Det var som att komma hem till någon. Vackra bilder överallt, på brudpar, familjer, natur och så vidare. Han gav ett mycket seriöst intryck och jag var mer än nöjd med bilderna, jag var överlycklig!!!

  • Gorgeousnes

    Tack för tipset :)! Letar efter en som har plåtat homosar så att man med säkerhet vet att fotografen inte tycker att det är obekvämt med två av samma kön visar sin kärlek för varandra.
    Vet ju om att alla som man stötet på på gatan inte är homovänliga och antar att det gäller även fotografer.

  • Felixian

    Jag tipsar vidare om Marit Solblad som utgår från Västerås men fotar mycket bröllop i Sthlm. Jag skulle bli förvånad om hon skulle ha problem med homopar. Tror snarare att hon skulle tycka att det var en kul "utmaning"

    kolla in hennes hemsida iaf, www.vi-foto.se

  • Bertil och Maria

    Kolla studio104.se, två jätteduktiga fotografer tjejen är min kusin och hon har absolut inga problem med homopar.
    Bra pris även!
    Exempel:
    Heldag 9.000:-
    Detta ingår:
    - 2 fotografer i ca 6 timmar och 100 digitala, högupplösta professionellt redigerade bilder.
    -Bruden/brudgummens förberedelser
    -Vigsel i kyrkan och riskastning.
    -Arrangerad porträttfotografering i valfri miljö.
    -Detaljer på middagsdukningen, mingelbilder på gästerna, och när brudparet anländer till festen.
    Heldag + Secret Box 10.200:-

Svar på tråden Fotograf