• Savonit

Bröllopsfilms komentar som jag vill ha på vårat bröllopskort (Vilken film är det?)

Denna borde egentligen ligga under film men hittar ingen sådan.
    Det är så att jag för något år sedan såg en bröllopsfilm eller filmen handlar om ett bröllop, där dom i slutet av filmen gifter sig och då säger mannan något i stil med.
    "det spelar egentligen ingen roll att gästerna är tråkiga att det ösregnar och att ingenting blev som det egentligen skulle bli, det enda som egentligen spelar någon roll är att det är ni två som står där framme, det är det enda som spelar någon roll."

Det är inte det han säger men något åt det hållet.
    Jag skulle vilja ha det talet på vårat bröllopskort men vet inte vilken film det är med i.
    Någon som kan hjälpa till? Tack.

• Svar på tråden Bröllopsfilms komentar som jag vill ha på vårat bröllopskort (Vilken film är det?)
  • Karolina1980

Är något av en filmfantast. Men det för lite info att gå på. Vad var det för skådespelare med? hur gammal kan filmen ha varit? Var det en komedi? m.m.

• Savonit

Hehe tyvärr har jag ingen mera info att ge, det är det som är så otroligt synd, men skådespelarna är äldre 35 40 kanske något sådant. Tror att det har varit en hel del komplikationer kring bröllopet tidigare i filmen, det är inte en ny film utan är säkert 4 år gammal. Tror det är en romantisk/komedi eller drama.
    Tyvärr är det inte mycket att gå på. Men någon kanske kan känna igen detta. Det var så fint sagt. Jo det är inte så att han säger det i filmen direkt utan det är mera som att det är som att han tänker det. Det sägs med hans röst som berättarröst, men det sägs bara till tittarna av filmen och inte tittarna till bröllopet.

• Sebastiána
    Savonit skrev 2010-01-25 13:41:05 följande:
    Denna borde egentligen ligga under film men hittar ingen sådan.Det är så att jag för något år sedan såg en bröllopsfilm eller filmen handlar om ett bröllop, där dom i slutet av filmen gifter sig och då säger mannan något i stil med."det spelar egentligen ingen roll att gästerna är tråkiga att det ösregnar och att ingenting blev som det egentligen skulle bli, det enda som egentligen spelar någon roll är att det är ni två som står där framme, det är det enda som spelar någon roll."Det är inte det han säger men något åt det hållet.Jag skulle vilja ha det talet på vårat bröllopskort men vet inte vilken film det är med i.Någon som kan hjälpa till? Tack.
    Vet inte, men jag har för mig att det regnade ganska mycket i slutet av "Fyra bröllop och en begravning". Det var i och för sig ett tag sedan den kom, men en bröllopsfilm är det i alla fall!!!
  • Bluebride

bröllopsfilmer med berättarröster e ju inte så många i alla fall.

Medan du sov - Meg Ryan & Bill Pullman

men något som påminner om din film kan jag inte komma på

• Savonit

Ja den är på engelska.

• Trasan99

Hmmmm, kan det vara Bröllopsfixaren med Jennifer Lopez?

• blyg

Det påminner nästan om ett avsnitt i sex and the city(serien då). När Charlotte gifter sig för andra gången och hon gråter inne på toaletten och Carrie säger något liknande, men jag är nog helt ute och cyklar.

• Sebastiána

Savoni: har du kommit på vilken film det var?

• Savonit

Vet inte ännu, måste hinna se alla filmerna först.
    Hoppas på att det kan vara någon av dessa.

Men det är inte fyra bröllop och en begravning, men det var en bra film.
    Tack för alla tips

• Sebastiána

Hihi, då har du några filmer att titta igenom

• Savonit

Hehe det är ju en del :D
    Men men jag har tid, ganska mycket i alla fall.
    Hinner vi inte får vi hitta på något annat.
    Men det var bara en så fin vers eller dikt som skulle passa så bra till den typ av bröllop vi vill ha så alla förstår varför vi valt som vi gjort.

Tack för all hjälp, någon av dessa filmer måste det ju vara.

Svar på tråden Bröllopsfilms komentar som jag vill ha på vårat bröllopskort (Vilken film är det?)