• grönrosavit

ny klänning ev. smakråd.. snälla

Köpte en jätte vacker klänning för 2 månader sedan m släp. Fick förut för mig att testa den igen o mår bara illa. Den är jätte vacker med släp o gröna broderier men det är verkligen inte jag. Hur skall jag kunna ha roligt på bröllopet o festen när jag känner mig fänglad? snälla har kollat efter en annan och hittat den som jag vill ha och är jag. snälla smakråd. bilder finns på min sida. Snälla också har lagt upp en färgkarta vilken ser vit ut enligt dig? och vad skulle du tagit för färg på bandet i midjan kunde svart arit fint?

• Svar på tråden ny klänning ev. smakråd.. snälla
  • Nordiskbrud

Du måste göra ditt galleri synligt

• grönrosavit

hur gör jag det? dum som jag e..

• grönrosavit

nu så skall d fungera.

• Nordiskbrud

Det är ju inte så kul att ha en klänning som känns helt fel. Har själv köpt en annan än den ursprungliga och är mer än nöjd Tyvärr hänger ju den andra bara i garderoben nu men den var verkligen inte jag! Så jag tycker absolut at du kan byta

Ang färgkartan så tycker jag att nr 45 ser vit ut. Men funderar du att beställa från Matilasfest så kan du vara maila henne och fråga! Hon är väldigt snabb att svara och trevlig. Köpte mina skor därifrån och frågade om färger några gånger...

Bara så jag förstår rätt så funderar du på den klänningen du nu har i galleriet, fast vit och annan färg i bandet? Har ni grönt och rosa som tema så kan det bli ursnyggt med ett band som är sytt i båda dessa färger, med en rosa och en grön sida. Knyt med den gröna utåt så kommer det rosa fram som en snygg accent!

• Nordiskbrud

(Klänningen i galleriet var verklign snygg! Ett par väldigt ljusgröna, bara så man anar grönt kanske, skulle nog vara snyggt till).

• grönrosavit

hej tack för svar ja det är den klänningen jag tänker mig ev rosa band får se vad maken får för sig att ha för färg på slips fär nu får han lite valmöjligheter tack vare mitt "byte". så d får väll ev bli d han bestämmer sig för i bandet.

Svar på tråden ny klänning ev. smakråd.. snälla