• gedda
    Äldre 24 Jan 14:00
    2700 visningar
    2 svar
    2
    2700

    Romantisk hotell

    Hej!

    Jag skulle vilja få tips på romantiska hotell i centrala Stockholm.
    Är en kräsen tjej som vill gärna ha ett gammaldags hotell med träbjälkar,mur.

    Planerar att boka under sommaren och överraska den tjejen som betyder mig väldigt mycket i mitt liv.

    Funderar på olika alternativ, eget terass...?

    Tacksam för all tips ;)

  • Svar på tråden Romantisk hotell
  • evis76
    Äldre 25 Jan 00:19
    #1

    jag kan varm rekomendera viktory hotell gamla stan.

    Captain Johansson?s Suite
    Captain Johansson?s suite is a fantastic 18th century suite. This 56 square-metre accommodation includes a high ceiling and original paintings dated 1642.

    The suite offers a 210 cm wide king-size bed with a canopy, a lounge with a seating area, a desk and a minibar. The bathroom has underfloor heating and features a Jacuzzi and shower, hairdryer and cosy bathrobes with matching slippers. The suite also includes a trouser press, a safe, air conditioning, a flat-screen TV, a B&O stereo and a wireless internet connection for your convenience.helt fantastikt bjälkar enormt .....och personalen super...

  • Gorgeo­usnes
    Äldre 28 Jan 15:21
    #2

    Vet att det finns en fin svit på Globen hotell. Inga bjälkar dock. Men bastun är ute på terassen med glasdörr så man ser ut över Stockholm och på terassen finns även en jacussi. Och den är billig om man bokar vid rätt tidspunkt.

Svar på tråden Romantisk hotell