• Sebast­iána
    Äldre 23 Jan 23:50
    4894 visningar
    36 svar
    36
    4894

    Var hitta snygg väst och andra tillbehör?

    Han funderar på att köpa en kostym på suitopia. En kostym kan han alltid få användning för även efter bröllopet. Men vad ska han ha till kostymen för att det ska bli mer "bröllopigt"? Väst/plastrong eller gördel/fluga och var hittar man snygga västar?

  • Svar på tråden Var hitta snygg väst och andra tillbehör?
  • Cessan­78
    Äldre 24 Jan 00:51
    #1

    Ebay säger jag på den frågan :D stores.ebay.com/RoyaleClothing här jag handlat till både min sambo och matchande till mina söner. Tycker det är snyggt med färgad väst med slips matchande slips till.

  • Kärlek­en9
    Äldre 24 Jan 10:33
    #2

    cessan78: Tack för tipset. Vad gick allt på inkl frakt, tull etc? Hur lång var leveranstiden? Hur omvandlade du storlekarna till svenska?

  • Nicoss­ambo
    Äldre 24 Jan 11:00
    #3

    Sidan var perfekt för oss. Men hur mätte du ut storlekarna på din man.

    Min har två bestman och de ska ha västar så hurmäter jag deras storlek????Cessan78 skrev 2010-01-24 00:51:10 följande:


    Ebay säger jag på den frågan :D stores.ebay.com/RoyaleClothing här jag handlat till både min sambo och matchande till mina söner. Tycker det är snyggt med färgad väst med slips matchande slips till.
  • Cessan­78
    Äldre 24 Jan 11:45
    #4

    Kärleken9 - västar till alla 3 inkl. frakt $67.82 men tyvärr lyckades tullen slumpa mig så det gick på 200 tror jag det var. Paketet kom snabbt till Sverige men var en vecka i tullen. Men däremot behöver ju andras paket inte fastna där :D

    Nicossambo - JAg har ju turen att ha ett måttband med inch på ena sidan och cm på andra så jag mätte bara.. men hittade en bra sida nu www.markesvarulagret.se/storlek/index.htm där står de olika storlekarnas mått osv.

  • Kärlek­en9
    Äldre 24 Jan 13:53
    #5

    cessan: Okej men även med tullavg så blev det ju väldigt mycket billigare än att tex hyra i sverige. Och kvalitén va så bra som utlovat tycker du? Har hört man ska höra om de kan skriva gift på kartongen så slipper man tull. Helt klart värt att titta vidare på tycker jag.

  • Cessan­78
    Äldre 24 Jan 15:27
    #6

    Jag tycker iaf att kvalitén är duglig.. de är ju ingenting man ska ha på sig varje dag ändå :D
    Visst kan man höra om dom kan skriva gift på kartongen..såvida man inte handlar för mer än 500:- för då är det kört..
    Men jag glömmer jämt av att fråga om dom kan skriva gift när jag handlar..fast å andra sidan så skriver hälften av alla gift ändå :D Kanske är därför jag glömmer :D

  • Nicoss­ambo
    Äldre 24 Jan 15:32
    #7

    Betalade du genom paypal eller hur betalade du???


    Cessan78 skrev 2010-01-24 15:27:44 följande:
    Jag tycker iaf att kvalitén är duglig.. de är ju ingenting man ska ha på sig varje dag ändå :DVisst kan man höra om dom kan skriva gift på kartongen..såvida man inte handlar för mer än 500:- för då är det kört..Men jag glömmer jämt av att fråga om dom kan skriva gift när jag handlar..fast å andra sidan så skriver hälften av alla gift ändå :D Kanske är därför jag glömmer :D
  • Kärlek­en9
    Äldre 24 Jan 15:35
    #8

    cassandra: Hur menar du då att kvalitén var duglig?

  • Cessan­78
    Äldre 24 Jan 19:59
    #9

    Nicossambo - Ja jag kör allt via paypal.

    Kärleken9 - Ja jag vet ju inte riktigt annars hur märkesvarianter på västar är så jag har ju inget att jämföra med..men jag tycker att dom verkar bra. Det är inget fel på dom :D såg nu att det kanske stod lite konstigt hehe.

  • Kärlek­en9
    Äldre 24 Jan 20:08
    #10

    cessan: Aja ok då förstår jag ja jag tolkade det som att de inte alls är så fina och välgjorda som det ser ut på bilden. Alltså att de duger men inte mer, kanske inte den känslan man vill ha på bröllopsdagen. Då om någonsin vill man ju se proper ut.

Svar på tråden Var hitta snygg väst och andra tillbehör?